Mina Horz Onderdelen Prijsvergelijking

Karrûh

Well-Known Member
Mina Horz Prijsvergelijking

Van de zomer ga ik maar eens een scootertje kopen om een beetje aan te sleutelen, dus heb ik al meerdere 'online shops' bekeken en al setups in mijn hoofd uitgevogelt.
Voor de overzichtelijkheid had ik er maar shops in een Excel bestand gezet voor een vergelijking. En omdat ik nu toch niks te doen heb heb ik die nog wat verder uitgewerkt.
Het resultaat:
Klik Hier!

Opmerkingen:
- Voor Mina horz.
- Er zitten fouten in, want ik ben ook maar een mens of vergelijkbaar persoon

** Voor toevoegingen, mail me of pm me maar **

ik hoop dat er tenminste iemand is die er blij mee is ;)

Inmiddels is er iemand die lijst wel bijwerkt en ik heb geen tijd meer.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

@ Mouthaan
Klopt, staat ook bij de opmerkingen (onderaan blad). De prijzen moet ik nog FF omrekenen en dan staan ze er op.

@ Kneiter
Dat is natuurlijk waar en die worden er ook nog bij gezet, maar het lijkt me logisch dat de verzendkosten verschillen per bedrijf?
Daarbij is deze tabel niet dat je zelf niks hoeft te doen het helpt je alleen op weg.
Maar ze worden er dus nog bijgezet.

Originally posted by Karrûh

@ Kneiter
Dat is natuurlijk waar en die worden er ook nog bij gezet, maar het lijkt me logisch dat de verzendkosten verschillen per bedrijf?
Daarbij is deze tabel niet dat je zelf niks hoeft te doen het helpt je alleen op weg.
Maar ze worden er dus nog bijgezet.

Maar bij de andere bedrijven wordt het voor de zelf prijs verzonden als op de site staat en bij hun niet.

Originally posted by Yamaha Jog
Handig topic, zullen veel mensen wel een hoop aan hebben :)

Hope so ;)

Update:
Racing Parts is bij de andere producten toegevoegt.

Ik ga nu de ontstekingen toevoegen.
Als je nog ene online hop weet, PM of mail het adres FF.
Niet in dit topic plaatsen (lijk mij?)

hey, goed topic man maar één klein puntje: je hebt ook gilardoni 70cc erop maar daar staat fast-parts voor 177 euro nogwat en dat is het goedkoopst want die is al met kop, bij de andere staan wel lagere prijzen maar ook zonder de kop
verder: alles goed geloof ik(Y)

Thnx voor de replies!
Alles is aangepast.
bij Gila 70cc heb ik de prijs van de kop (als die bij dezelfde winkel leverbaar is) er achter gezet.

Update:
- Binnenrotor onstekingen zijn toegevoegt

Back