mikuni sproeier

pandoriaantje

Pro bricoleur
Aangezien het nog wat zal duren voor ik m'n setup wat verder uitbouw, had ik graag m'n mikuni 24fs al gemonteerd op m'n huidige setup.

Nu zat er een 115 sproeier in toen ik m'n kocht maar dit lijkt me wat klein.
Iemand enige idee waar ik ergens zou moeten gaan zitten met sproeier?

Ik weet wel dat dat niet zomaar te zeggen is en dat't moet gestest worden, maar ik wil nu ook niet tot sproeier 300 (bij wijze van spreken) gaan halen om tot de vaststelling te komen dat er een 140 in moet ofzo.

huidige setup:
mina vert. met
- DR70 (std)
- yasuni R
- malossi membraan / 25mm spruitstuk
- mikuni 24fs / twinair filter

ikzelf dacht rond de 140-150 (in vergelijking met de zwaardere setups hier op't forum) maar heb alleen ervaring met dello carbs, dus heb er geen idee van, bij welke maat ik best zou beginnen.

Advertisement - register to remove this

Ik reed met me 70evo en rotor enz.... met sproeier 170 duz dan zal jij wel lager zitte als 170 iid. Denk dat je 140 wel goed zal zitte ongeveer maja dat kan je natuurlijk nooit precies zegge tis een kwesti van proberen.

pandoriaantje said:
Aangezien het nog wat zal duren voor ik m'n setup wat verder uitbouw, had ik graag m'n mikuni 24fs al gemonteerd op m'n huidige setup.

Nu zat er een 115 sproeier in toen ik m'n kocht maar dit lijkt me wat klein.
Iemand enige idee waar ik ergens zou moeten gaan zitten met sproeier?

Ik weet wel dat dat niet zomaar te zeggen is en dat't moet gestest worden, maar ik wil nu ook niet tot sproeier 300 (bij wijze van spreken) gaan halen om tot de vaststelling te komen dat er een 140 in moet ofzo.

huidige setup:
mina vert. met
- DR70 (std)
- yasuni R
- malossi membraan / 25mm spruitstuk
- mikuni 24fs / twinair filter

ikzelf dacht rond de 140-150 (in vergelijking met de zwaardere setups hier op't forum) maar heb alleen ervaring met dello carbs, dus heb er geen idee van, bij welke maat ik best zou beginnen.

zet m er gewoon op en trap m aan , je komt er vanzelf achter of het goed is of niet .... mja , ligt ook aan de naald bijv. en het toerental wat het ding draait etc...

tis in feite wel een beetje overkill zegmaar... je kunt beter wachten totdat je de hele setup compleet hebt. als ie nu goed loopt....

Wijne said:
Ik reed met me 70evo en rotor enz.... met sproeier 170 duz dan zal jij wel lager zitte als 170 iid. Denk dat je 140 wel goed zal zitte ongeveer maja dat kan je natuurlijk nooit precies zegge tis een kwesti van proberen.
Natuurlijk is het een kwesite van testen, dat had ik ook al gezegd, maar het heeft geen zin om tot sproeier 300 te kopen als ik toch rond de 140 nodig zal hebben eh..

Als ik zo een richtlijn heb kan ik daar rond gaan zitten.
Dus als jij (net wat ik ook eerst dacht) rond de 140 zegt en dat je met je evo al rond de 170 moet , koop ik iets van 125-155 ofzo. Hoeft ik niet meer geld uit te geven dan nodig eh.

Back