M Marijn007 New Member 16 February 2021 #21 Hij doet het nog steeds nadat ik mij oie heb afgetapt tot pijl Post automatically merged: 16 February 2021 Hebben jullie misschien nog een idee of iemand die dit ook had en het heeft verholpen
Hij doet het nog steeds nadat ik mij oie heb afgetapt tot pijl Post automatically merged: 16 February 2021 Hebben jullie misschien nog een idee of iemand die dit ook had en het heeft verholpen
J Janick1001 Member 22 February 2021 #22 Marijn007 said: Hij doet het nog steeds nadat ik mij oie heb afgetapt tot pijl Post automatically merged: 16 February 2021 Hebben jullie misschien nog een idee of iemand die dit ook had en het heeft verholpen Click to expand... Nieuwe bougie monteren kan nooit kwaad... En wat bedoel je precies met haperen? Misschien trekt die valse lucht, of verzuip je 'm. Heb je dit probleem ook als de scooter eenmaal warm is? Anders je choke eens controleren
Marijn007 said: Hij doet het nog steeds nadat ik mij oie heb afgetapt tot pijl Post automatically merged: 16 February 2021 Hebben jullie misschien nog een idee of iemand die dit ook had en het heeft verholpen Click to expand... Nieuwe bougie monteren kan nooit kwaad... En wat bedoel je precies met haperen? Misschien trekt die valse lucht, of verzuip je 'm. Heb je dit probleem ook als de scooter eenmaal warm is? Anders je choke eens controleren