backer Honda 4 life 1 April 2004 #1 setup -volwangde hebo pen 12 krukas met SKF c3 lagers -malossi spruitstuk -MHR replica 70cc cilinder -membramen van malossi -orginele luchtfilter -polini speed control vario met airspeed -polini 2g evolution koppeling -19mmdell'orto -ninja uitlaat
setup -volwangde hebo pen 12 krukas met SKF c3 lagers -malossi spruitstuk -MHR replica 70cc cilinder -membramen van malossi -orginele luchtfilter -polini speed control vario met airspeed -polini 2g evolution koppeling -19mmdell'orto -ninja uitlaat
Renzsz ... 1 April 2004 #8 Ik zou maar eerst eens even de regels van de projecten door gaan lezen voordat je er een opent, ik weet zeker dat deze niet openblijft als je er niet snel een aantal afbeeldingen opzet ed..
Ik zou maar eerst eens even de regels van de projecten door gaan lezen voordat je er een opent, ik weet zeker dat deze niet openblijft als je er niet snel een aantal afbeeldingen opzet ed..
Renzsz ... 1 April 2004 #10 ik heb ook meerdere membramen in mijn blok zitten, wel drie op elkaar gelast 8P