Mijn column van vandaag: Matton zuigt

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Mijn column van vandaag:
Hoe kan je genaaid worden door matton in schalkwijk

Wat ik nou weer heb meegemaakt zeg, dit slaat echt gewoon echt alles.
Me scooter ligt momenteel nog uit elkaar. Die wil ik weer in elkaar gaan zetten.Heb ik nodig anders kan ik geen ander werken zoeken omdat ik alleen een verrote fiets heb.
Maar om het verhaal een beetje kort te maken.
Normaal heb ik niet zo heel veel tijd om naar matton in schalkwijk te gaan.
Vandaag lekker vroeg uit van me werk, dus ik dacht eens kans te zien om naar matton te gaan. Voordat ik thuis kwam begon het al te regenen. Maar goed aangezien ik deze week al helemaal weining tijd heb (dit weekend naar vriendin :tong: ) Leek het me wel een goed plan om naar de dealer te gaan om wat scooter spullen te gaan halen omdat het er weer niet van komt. Het regende en ik deed me regenpak aan en ging naar schalkwijk in de regenen op me verrote fiets(ligt bijna uit elkaar dus daarom ook de reden om zo snel mogelijk me scooter weer te kunnen gebruiken) Ik ging kijken voor de volgende onderdelen:

mooie model standaard uitlaat (beta pijp, malaguti terugloop standaard, je weet wel)
Hebo race vario voor minarelli horizontaal
16mm of 17,5mm dell orto
en een universele stuurklem voor crossstuurtje

Ik kwam eraan na een tijdje fietsen. En ja hoor weer die klootzak van een verkoper was weer aanwezig(slechte ervaring) (die oude vent, met dat witte haar en witte snor met een witte look a like polini shirtje(weet zijn naam niet, en wil het niet weten ook :tong: ) Dus ik vraag aan die verkoper voor die onderdelen.
Zei die tegen mij dat die mooie modellen standaard uitlaten al verkocht waren. Maar ik mocht dus wel even kijken. Allemaal van die hele verrote uitlaten en veel van die oude teruglopers die verroest zijn en echt super veel deuken erin. Dus ik dacht ja oke das jammer.
Daarna vroeg ik voor die universele stuurklem. Had ie alleen voor een puch maxi. Heb ik even mogen zien maar dat was niet wat ik nodig had, maar ik vroeg zelfs om een tweedehandse stuurklem en dat had ie ookal niet, maar volgens mij zat er vast nog ergens wel eentje op een sloop brommer.( Die gast was volgens mij de lui om te kijken)
Toen maar gevraag voor die hebo vario. Hadden ze die alleen maar met een v-snaar voor 65 euro, maar dat heb ik maar niet gedaan.( Vond niet dat ik die snaar echt nodig had aangezien die van mij net 500km oud is)
Toen gevraagt eerst voor een dell orto 16mm had ie niet (oke kan ik begrijpen want die is bij sommige dealers niet aan te komen, en dat snap ik.
Toen vroeg ik om een 17,5 dell orto. Haha wat een eikel die hadden ze volgens hem ook al niet :loser: En dan kijkt die verkoper je echt zo vaag aan. Jezus zeg wat is dat een terug verkoper die oude lul bij matton :braak: :fuckyou: :loser:

Dus wat heb ik dan bereikt. Niks dus :braak: :stupid: Heb alleen er vuile handen aan overgehouden :kont: <_< :loser: Dus ik weer met lege handen naar huis. En dan eindelijk thuis. Staat er een bord met bloemkool op de tafel. :mad: Geweldige dag vandaag weer <_<

Advertisement - register to remove this

Mja, waarmee ben je dan genaaid...?

Enigste wat ik lees is dat ze geen spullen hadden...en waarom bestel je het dan niet over internet vanuit je luie stoel?!

heel verhaal over een dealer die niet de spullen heeft die je zoekt. Mja, kvin wel erg overdreven reactie, zoek gewoon een andere dealer:?

en ik weet niet op welk forum jij dacht te zitten, maar hier doet maar een smiley het:P

BaasB said:
heel verhaal over een dealer die niet de spullen heeft die je zoekt. Mja, kvin wel erg overdreven reactie, zoek gewoon een andere dealer:?

en ik weet niet op welk forum jij dacht te zitten, maar hier doet maar een smiley het:P

Alleen het probleem is dat hier omgeving nieuwegein haast niks zit. Geen fatsoenlijke scooter dealer. Ik bedoel maar een 17,5 dell orto carburateur heeft zowat elke scooterdealer in nederland en toevallig hun net weer niet.
En dan doet die verkoper echt heel wijs dat ie alles weet, want ik ben er wel eens geweest, toevallig was er op dat moment een andere verkoper aan wezig (die jongeren gozer) en die heeft mij gewoon netjes geholpen. En als die oude lul in de winkel staat kom ik elke keer met lege handen thuis omdat ze het zogenaamt weer niet hebben. Ik begrijp best dat ze niet alles hebben. Maar dat zo weinig op voorraad hebben is gewoon triest. Een dealer hoort gewoon een voorraad te hebben.

tomaaz said:
Vat de qlou niet echt:X...

Ik ook niet :?

Als een dealer ELK onderdeel wat op de markt te krijgen is, voor elk model scooters op voorraad moet/wil hebben, heb je een flink werk-kapitaal nodig.., en aangezien de meeste dealers dat niet hebben, zal dus niet altijd alles op voorraad zijn :D.

Oftewel, mijn les voor vandaag, Bel even of het voorradig is, voordat je erheen gaat, en achteraf loopt te knerpen. :L

tomaaz said:
Gezondheid!

Vat de qlou niet echt:X...

De qluo is dat ik normaal nooit haast geen tijd heb om spullen te halen. En op dat moment dat ik spullen wil halen hebben ze weer niks. Met ander worden word er schijtziek van om constant heen en weer te rijden.

Enrico@Sprinter said:
Tsja, als ze iets niet hebben kunnen ze het ook niet toveren he..

Of die verkoper is gewoon te lui om me te helpen. Maargoed schijnbaar heb jij geen ervaring met matton in schalkwijk en ken jij toevallig alleen maar goede dealer. Goed voor jou, wees blij dat je niet in deze kut omgeving woont.

Big B NRG said:
Mja, waarmee ben je dan genaaid...?

Enigste wat ik lees is dat ze geen spullen hadden...en waarom bestel je het dan niet over internet vanuit je luie stoel?!

In de zin van genaait bedoel ik.

Om alleen met lege handen terug te fietsen. En volgens mij was die verkoper echt te lui om mij te helpen. En ik denk ook dat ze die 17,5mm dell orto wel op voorraad hebben. Dus maak mij maar niet wijs dat ze al die onderdelen niet hebben. Man die oude lul heeft gewoon geen verstand van scooters. Aangezien die sommige dingen echt niet wist met een bepaalde toon zei hij dat. Vind het gewoon een botte gast. En je vraagt gewoon netjes dingen en dan reageerd ie gelijk heel bot/vaag terug.

ik snap je wel een beetje....maar ik snap niet waarom ze geen 17.5 hebben ...:s.....die moeten ze wel hebben...ze zijn beetje de grootse scooter sloperij van nederland...ze adverteren ook dat ze alles wel moeten hebben....maar mijn mening over Matton is.je betaalt teveel...en ze sturen niks op.

die vent staat ookaltijd stickertjes te verpatsen @ sobw races :D ziet er idd niet egt tovv uit, maar waarom bestel je dan niet via internet?

Status
Not open for further replies.
Back