MHR80cc of Pro Race?

mhr team ''80'' en mhr uitlaat samen loopt wel heel mooi (uit eigen ervaring), maar das denk ik niet genoeg om fatsoenlijk te sprinten. en nog een andere nadeel van mhr is, dat het zuigerveer slotje soms spontaan eruit loopt....ik heb het nu 2x gehad.En dat je zuiger soms net tegen je carter aan tikt. Maar dat kan ook aan de krukas liggen. Aangezien 3 kennisen van mij ook met mhr reden en ook allemaal een doppler gp asje hadden, en heel toevallig kwam bij ons alle 3 de zuiger onderin tegen het carter. nu is dat opzich nietzon probleem gewoon ff stukje afschuren (0,5mm oid) maar toch best slecht van een merk als malossi en voor een cilinder waar je dan 300 euro voor neertelt................

maare wat dacht je van een echte opmaat uitlaat ?

en ik weet niet wat voorn koppeling er nu in zit? maar je std koppeling gaat dat zeer wss niet trekken, ook niet met strakkere veren.

iig heeft een team wel potentie:p










Cylindre :




 
Last edited:
Om hem even omhoog te kicken.

Weet iemand misschien de std timingen van een MHR80? Want ik heb een Malossi 80cc cilinder liggen, die jongen zegt dat het een Team is, maar ik kom op timing uit van 190.

Wat voor slag heeft een derbi blok en hoelang is de drijfstang?

Edit, zijn er nog typische kenmerken, waar je een Team van een normale MHR kan onderscheiden?
 
kwou zeggen, de team heeft een losse verbrandings kamer, en een kop waar geen tapeinden doorheen komen.............gewone mhr heeft een vaste kop waar wel tapeinden doorheen komen
 
Ja hij heeft een losse binnenkop. Dus het is wel een Team.

Maar ding is wel mild getimed std, bijna een std cilinder.

Uiteraard is daar nu verandering in gebracht })
 
Back
Top