mhr zuigerveer vast

cris

Bolletje Runner
mijn zuigerveer zat vast in mijn zuiger nou heb ik hem eruit gehaald en de zuigerveer spleet(waar de zuigerveer inligt)zat een beetje dicht op een punt(waar de veer dus ook vast zat)nou heb ik dat stuk weer goed gemaakt(weer hoe het hoort te zijn)maar kan ik hem er nu terug erop zetten(alles zit nu weer goed en zuiger is nog best nieuw)of zal hij dan weer vast gaan zitten(heeft hij nu een zwak punt op de plek in de zuigerveer spleet??)

Advertisement - register to remove this

ik denk omdat hij te warm werd,maar nu ziet hij er weer goed uit(zuigerveer zit er weer normaal in,maar ik ben bang dat hij daar nu een zwakke plek heeft en dus weer gaat vast zitten(een nieuwe zuiger kost toch weer 140,-)

nee dat is allemaal nog goed,alleen die veer zat vast en nu is hij weer los en volgens mij is hij weer goed maar ik weet het niet zeker,maar danny rijd je scoot al??

Als de zuigerveer vrij kan bewegen, kun je het weer proberen, maar garandeer niet dat de zuigerveer niet meer vast komt te zitten...wacht nog op spullen...en niet veel tijd om te fixen...:(

Back