Originally posted by Freezerator:
kneiters.
je slotspeling moet idd 0.15mm zijn. Je kan het meten door er een voeler maatje nog tussen proberen te frotten. Iets groter mag ook, maar niet kleiner. Waarom niet? nou, als dingen warm worden zetten ze altijd iets uit, die 0.15 is voor het uitzetten, is de afstand te weinig, dan is het niet goed
Originally posted by Hebo_NRG:
Hoe meet je dat dan? Door de zuigerveer in de cil. te stoppen, aan drukken met zuiger en dan een voeler maatje ertussen?
Anyway, het lijkt me dat dit in de gebruiksaanwijzing moet staan...toch vind ik het raar hoor, echt nog never van gehoord...
Originally posted by Joël:
Inderdaad, zuigerveertje in de cilinder en voelermaatje ertussen...
Dat staat niet in de gebruiksaanwijzing omdat het gewoon een fout is...
De positie (boven of onderin) in de cilinder maakt natuurlijk ook uit... wordt daar ook nog over gesproken?
Originally posted by Jeroen L:
Hmmmmz, je kunt alleen de zuigerveer in de cilinder zetten en dan kun je bovenin de cilinder meten, of je kunt de veer op de zuiger doen maar dan kun je alleen onderin meten.... Heeft malossi zo'n MHR niet overal precies even breed gemaakt dan? Als je het veertje er los in doet komt het misschien anders uit dan met zuiger? Je krijgt hem misschien niet exact recht erin.
Originally posted by Freezerator:
Nee, Henk van Malossi
Ik had er eerst heengebeld voor de squish, en toen vertelde die ook al die andere dingen
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Oh, Henk Slinger? Vrolijke gast (not)...
Greetz.