Bakri Well-Known Member 4 December 2008 #1 zijn er speciale binnenkoppen voor een mhr speed bigbore 77 en 86cc JHS heeft er een zijn er een betere dan orginele mhr koppen
zijn er speciale binnenkoppen voor een mhr speed bigbore 77 en 86cc JHS heeft er een zijn er een betere dan orginele mhr koppen
melf #50 Well-Known Member 4 December 2008 #2 ik heb ze nog niet gezien. mischien @ xsh oid? en anders laten maken.. niet alles komt vanzelf aanwaaien
ik heb ze nog niet gezien. mischien @ xsh oid? en anders laten maken.. niet alles komt vanzelf aanwaaien
Pikeheat XSH crew 4 December 2008 #3 Speed bigbore binnenkop? of een speed binnenkop of een bigbore binnenkop zit nogal wat verschil in.
HT-2009 Banned 4 December 2008 #4 Bakri said: zijn er speciale binnenkoppen voor een mhr speed bigbore 77 en 86cc JHS heeft er een zijn er een betere dan orginele mhr koppen Click to expand... ik maak ze ook voor klanten, enkel moet ik de squish weten etc en of het voor nos is of zonder. heb er nu circa 5 gemaakt. gr heiko
Bakri said: zijn er speciale binnenkoppen voor een mhr speed bigbore 77 en 86cc JHS heeft er een zijn er een betere dan orginele mhr koppen Click to expand... ik maak ze ook voor klanten, enkel moet ik de squish weten etc en of het voor nos is of zonder. heb er nu circa 5 gemaakt. gr heiko