MHR Multivar of Sport

de tom

Well-Known Member
ik wilde even weten of er nou een groot verschil is tussen de Malossie Multivar Sport en de MHR.
ik heb me laten wijs maken dat een MHR multivar alleen optimaal werkt als je er ook een 70cc onderhebt. maar is dit ook zo ?
dus dat de Sport uitvoering beter is voor onder een standaard cilinder enzo...

misschien dat iemand mij kan vertellen wat het verschil is.
 
Advertisement - register to remove this

met je cilinder heeft het niet te maken. Het is alleen zo dat de sport optimaal werkt met gewoon een ventivar, polini snaar en orginele achterpulleyhelften.
de mhr vario is voor de overrange set gemaakt. conclusie:
wil je je potemonnee veel lichter maken en alles optimaal hebben:
mhr ovarrange set kopen (niet de losse mhr vario dus)
ben je tevreden met iets minder:
sport kopenn met polini snaar en ventivar.
 
juist je kunt beter gelijk een hele overrange set kopen want aan alleen een losse mhr vario of de sport heb je weinig aan en dat helpt dan ook weinig!
 
Nou, aan een losse Multivar heb je dus wel wat (eventueel i.c.m. een Ventilvar en Polini-snaar, wat Ufo zegt)...de tom heeft nl. Minarelli...

Een Overrange is de beste oplossing (en de prijzigste)...

Even visualiseren
smile.gif
, moet ff...

transys1.gif


Dit is dus de complete MHR Overrange (koppeling niet meegerekend)...

Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 14 April 2001).]
 
Originally posted by suzi:
is er eigenlijk wel een verschil tussen die mhr vario(van de over range) een de sport?

volgens mij niet(voor min hor)

of zit daar soms een ander graden dekseltje bij?

Bij MHR 2000 Overrange set voor Minahelli zit een compleet andere vario dan een Sport geval..
 
oke bart leuk plaatje overigens... nee dat wordt dan een "Sport" want die MHR set is wel iets te veel van het goede loopt toch tegen de 600 piekjes aan... maar ik heb dus begrepen (zegt trouwens iedereen) dat ik op die Sport vario wel een Polini V-snaar moet leggen dat is stom niet ??? wat is de reden hiervoor ik bedoel waarom geen Malossie snaar. en wat is de beste maat van polini of is er maar 1 maat ? (bedoel breedte)

Thanks!
 
is er eigenlijk wel een verschil tussen die mhr vario(van de over range) een de sport?

volgens mij niet(voor min hor)

of zit daar soms een ander graden dekseltje bij?
 
waarom evo snaar:
de vorm/maat is even goed geschikt als de mlaossi snaar, maar de langte is NET wat beter.

welke type? de normale en dus niet de evo!
 
Back
Top