MHR Cross + Spring drive

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Ik vroeg me af of dat malossi de MHR cross cilinder kit speciaal voor de scooter cross cup heeft gemaakt en dat de Springdrive daarbij hoort bij die set.
Klopt het dat de primair set ik dan moet hebben 13/44 is en dat door de springdrive 12/44 een heel ander moter karakter door krijgt met die spring drive?

Advertisement - register to remove this

MinaRallyLC said:
Iemand anders die mijn vraag wel kan beantwoorden?

Volgens mij begrijp jij het een en ander niet hier op het forum.
Ik zeg je straks al van niet te snel je topic schoppen en nu flik je het weer. Ik geloof wel dat ik duidelijk overkwam toch?
Ik wil je er nu nog een keer op aanwijzen:!

Ohja, let op je warningpointjes worden steeds maar meer en meer, je zit niet meer zo gek af van een ban;)

Niet of het mij veel uit zal maken. Ik doe dat volgens jou topic kicken niet voor de lol hoor. Schijnbaar word er gewoon niet naar mijn topic gekeken zodat die alleen maar zakt en in het niets verdwijnt. Wat heeft het dan voor zin om een topic te openen als die toch alleen maar afzakt? En schijnbaar worden mensen die bekender zijn, of vrienden van alleen maar vaker geholpen. Er zullen vast wel mensen zijn die mij best een antwoord kunnen geven aangezien ik hier op een `professioneel` scooter forum zit. Of er zijn gewoon mensen die mijn topics gewoon links laten liggen. Zo zie ik dat.

MinaRallyLC said:
Niet of het mij veel uit zal maken. Ik doe dat volgens jou topic kicken niet voor de lol hoor. Schijnbaar word er gewoon niet naar mijn topic gekeken zodat die alleen maar zakt en in het niets verdwijnt. Wat heeft het dan voor zin om een topic te openen als die toch alleen maar afzakt? En schijnbaar worden mensen die bekender zijn, of vrienden van alleen maar vaker geholpen. Er zullen vast wel mensen zijn die mij best een antwoord kunnen geven aangezien ik hier op een `professioneel` scooter forum zit. Of er zijn gewoon mensen die mijn topics gewoon links laten liggen. Zo zie ik dat.

BS

Er is al 135 keer naar je topic gekeken. Voor evt mensen die nog niet op het forum zijn geweest vandaag, staat jou topic gewoon bij zijn `new posts`.
Dus hij zakt niet af. Én het verhaal dat bekendere mensen vaker worden geholpen :L hoe kom je erbij zeg..... En als er mensen zijn die jou topic links laten liggen. Nou en? wil je ze dwingen om te reageren? Heb gewoon geduld.
En je topic omhoog kicken mag gewoon niet, punt uit.

Btw waar heb je het spul gekocht?

Ik kan je overigens ook wel zeggen dat je nadat ik gesearched heb, en dusdanig weinig hits had. Dat er dus weinig mensen zijn die er ervaring mee hebben. Dus wat verwacht je dan? Ik vrees dat je zelf toch echt veel moet gaan proberen. Je ziet zelf dat je een van de eerste/weinige die het gecombineerd gaat gebruiken.

Tinne said:
BS

Er is al 135 keer naar je topic gekeken. Voor evt mensen die nog niet op het forum zijn geweest vandaag, staat jou topic gewoon bij zijn `new posts`.
Dus hij zakt niet af. Én het verhaal dat bekendere mensen vaker worden geholpen :L hoe kom je erbij zeg..... En als er mensen zijn die jou topic links laten liggen. Nou en? wil je ze dwingen om te reageren? Heb gewoon geduld.
En je topic omhoog kicken mag gewoon niet, punt uit.

Weinig tot niks aan toe te voegen.
Nu wil er in dit topic niks meer over zien en als je nog vragen hebt kan je een pm sturen...

Heb die spring drive bij www.50cc.nl vandaan. Omdat ze weg gaan uit nederland = verhuizen kreeg ik er 20 % korting erop. Mooi moment om hem toen aan te schaffen, want ik wil zoiezo gaan scootercrossen. En dit was de laatste set die ze nog hadden.
Ik ben er overigens er heel blij mee aangezien het wel veel had gekost. Maar een cilinder en een uitlaat zijn ook duur dus dat moet je maar voor lief nemen.

mja volgesmij vraag je maar gewoon raak omdat je het misschien aan wilt schaffen :rolleyes:

mja er is nu eenmaal WEINIG over die set bekend. Je kan JohnB Pm'en. Die heeft deze springdrive set gehad. En verder zegt de MHR CRoss niet persee dat het voor de Cross is, alhoewel het wel zou kunnen natuurlijk.

ik denk ook dat zulke dingen gewoon getest moeten worden , als ik zoiets zou kopen zou ik het zelf testen, dit omdat ik ZELF juist wil weten hoe het werkt , wat het doet ,of het goed is etc. , een ander kan wel wat zeggen maar die hebben mischien heel andere ervaringen dan jij er straks mee zult hebben. komt bij dat de verhouding eigenlijk gewoon testen is , het vermogen moet er wel goed uitkomen maar ga je te kort heb je vermogensverlies en ga je te lang ook , je moet gewoon een bepaalde verhouding proberen en vanuit daar verder gaan , net als variorollen ,drukveren etc.
ik denk dat je het beste gewoon iets langer dan std kunt beginnen.

het ligt ook puur aan het vermogen wat voor overbrenging je nodig ben , wat voor uitlaat , cilinder etc. etc.

Facilly said:
mja volgesmij vraag je maar gewoon raak omdat je het misschien aan wilt schaffen :rolleyes:

mja er is nu eenmaal WEINIG over die set bekend. Je kan JohnB Pm'en. Die heeft deze springdrive set gehad. En verder zegt de MHR CRoss niet persee dat het voor de Cross is, alhoewel het wel zou kunnen natuurlijk.

Tuurlijk heb ik deze set niet he?

sd1.jpg

sd2.jpg

Nee hoor het ligt hier alleen maar voor me neus. :+ :L :L

Wat kan ik toch ziek worden van sommige mensen zeg. En jullie hebben zoveel verstand. Dacht dat jullie het wel zouden weten.

melf #50 said:
ik denk ook dat zulke dingen gewoon getest moeten worden , als ik zoiets zou kopen zou ik het zelf testen, dit omdat ik ZELF juist wil weten hoe het werkt , wat het doet ,of het goed is etc. , een ander kan wel wat zeggen maar die hebben mischien heel andere ervaringen dan jij er straks mee zult hebben. komt bij dat de verhouding eigenlijk gewoon testen is , het vermogen moet er wel goed uitkomen maar ga je te kort heb je vermogensverlies en ga je te lang ook , je moet gewoon een bepaalde verhouding proberen en vanuit daar verder gaan , net als variorollen ,drukveren etc.
ik denk dat je het beste gewoon iets langer dan std kunt beginnen.

het ligt ook puur aan het vermogen wat voor overbrenging je nodig ben , wat voor uitlaat , cilinder etc. etc.

Niet dat ik super veel aan je antwoord heb maar je geeft verder wel wat infomatie. Dan ga ik JohnB daar eens over PBen. De vraag is alleen of hij wel wil reageren.

Last edited:
MinaRallyLC said:
Wat kan ik toch ziek worden van sommige mensen zeg. En jullie hebben zoveel verstand. Dacht dat jullie het wel zouden weten.

Pfew, vraag dan niets. Je had nogmaals toch al zelf kunnen zien dat er nauwlijks iets ooit mee gedaan is.

-edit-
je zeurt idd, eerst om antwoorden. Die zijn er, die zinnen je niet. En dan ga je daar weer over zeuren.
-edit-

MinaRallyLC said:
Niet dat ik super veel aan je antwoord heb maar je geeft verder wel wat infomatie. Dan ga ik JohnB daar eens over PBen. De vraag is alleen of hij wel wil reageren.

waarom niet dan? ik zeg het je zo als het is , je moet het gewoon proberen en niet lopen zeuren op een forum , anders kom je er nooit achter wat iets in de praktijk doet..

MinaRallyLC said:

1: Jij zeurt dus je bent het zelf schuld.
2: Ik had ook al eens aagegeven dat het gezeik afgelopen zou zijn.
3: Als je het allemaal zo goed weet, zoek je het zelf maar lekker uit, wij doen ook gewoon ons best om je te helpen...

Veel succes er mee verder;)

Status
Not open for further replies.
Back