mhr cross,..welke krukas dure mhr2000 85mm of rhq 85mm

Speed*BasZ

Registered f*cker
hallo
ik wil mhr cross nemen,.ik zie dat ik uit 2 krukassen kan kiezen,..uit de Malossi MHR team 2000 minarelli 85mm of de Malossi RHQ minarelli hor. p12 - 85mm,..die laatste zou het tog moeten houden?? in principe?,..waarom zou ik dan die dure nemen??
iemand ervaring mee,...welke moet ik juist wel of juist niet nemen
ik hoor het wel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je neemt de dure omdat je veel geld hebt en omdat het stoer is om die erin te hebben...

Nee, de mhr team 2000 heeft een titanium drijfstang wat lichter is als de andere versie en bredere krukaswangen waardoor je meer carterdruk creëert, wat misschien voordelig kan uitpakken. Dat zijn de verschillen. De 'gewone' versie voldoet prima.

Aan jou de keuze of je veel of minder geld uit wilt geven...
 
de team2000 krukas is nog een stukje sterker dan de rhq omdat de big-end smaller is waardoor de wangen minder snel gaan uitstaan en de team2000 is volgens mij zelfs zwaarder dan een rhq omdat de wangen een stuk dikker en dus de besparing van gewicht op de drijfstang helemaal teniet wordt gedaan. het schijnt dat de speed en waarschijnlijk de cross ook dat ze niet echt houden van hoge carterdruk dus niet echt een aanrader.
 
Streetglow-fox said:
de team2000 krukas is nog een stukje sterker dan de rhq omdat de big-end smaller is waardoor de wangen minder snel gaan uitstaan en de team2000 is volgens mij zelfs zwaarder dan een rhq omdat de wangen een stuk dikker en dus de besparing van gewicht op de drijfstang helemaal teniet wordt gedaan. het schijnt dat de speed en waarschijnlijk de cross ook dat ze niet echt houden van hoge carterdruk dus niet echt een aanrader.


Als het niet goed is voor je setup, waarom zou malossi dan een krukas ontwikkelen speciaal voor die 2 cilinders "cross/speed"
en al helemaal met zown belachelijk prijskaartje :rolleyes:
 
Back
Top