T TheSpeedfighter Speedfighter 4 Life 19 January 2003 #1 FF een vraagje, welke cilinder is het beste op een Aerox met C16 een Mhr 50cc of een Manston 50cc??? Mzl
FF een vraagje, welke cilinder is het beste op een Aerox met C16 een Mhr 50cc of een Manston 50cc??? Mzl
Big B NRG Well, this is awkward 19 January 2003 #2 Bestaat een Manston 50 ? Zo ja, zou ik voor de MHR gaan...aangezien je daar geen koppen hoeft uit te draaien.
Bestaat een Manston 50 ? Zo ja, zou ik voor de MHR gaan...aangezien je daar geen koppen hoeft uit te draaien.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 19 January 2003 #3 Wie zegt dat je voor een 50 Manston een kop uit moet draaien? Hebo 50cc NG is trouwens een betere benaming, zo heftig is hij niet... Neem maar een MHR50 Team of een Evo50
Wie zegt dat je voor een 50 Manston een kop uit moet draaien? Hebo 50cc NG is trouwens een betere benaming, zo heftig is hij niet... Neem maar een MHR50 Team of een Evo50
Xander Registered Abuser 19 January 2003 #6 Heet die 50cc niet toevallig "nighthawk" ofzo? De ervararing die ik er mee heb is dat hij een hele hoop toeren met weinig koppel geeft. Een MHR50 presteert naar mijn weten beter...
Heet die 50cc niet toevallig "nighthawk" ofzo? De ervararing die ik er mee heb is dat hij een hele hoop toeren met weinig koppel geeft. Een MHR50 presteert naar mijn weten beter...
Big B NRG Well, this is awkward 20 January 2003 #7 Originally posted by Bart Nrg Mc2 Wie zegt dat je voor een 50 Manston een kop uit moet draaien? Hebo 50cc NG is trouwens een betere benaming, zo heftig is hij niet... Neem maar een MHR50 Team of een Evo50 Click to expand... Dat dacht ik omdat je het bij een Manston 70 ook moet doen (wil je op normale benzine rijden) Of klopt dit ook niet ? Last edited: 20 January 2003
Originally posted by Bart Nrg Mc2 Wie zegt dat je voor een 50 Manston een kop uit moet draaien? Hebo 50cc NG is trouwens een betere benaming, zo heftig is hij niet... Neem maar een MHR50 Team of een Evo50 Click to expand... Dat dacht ik omdat je het bij een Manston 70 ook moet doen (wil je op normale benzine rijden) Of klopt dit ook niet ?
Mol Moraalridder 20 January 2003 #8 Jawel, maar een 50cc met een 70cc vergelijken gaat niet op natuurlijk..