Ik heb een PGO T-Rex met standaard 12pen krukas. Verder 19mm amal carb, Gianelli Metal. Als ik een Malossi 50cc MHR opzet rijd dat dan wel goed met die Metal (waar kan je dan de prestaties mee vergelijken) en i.p.v. die Metal een Technigas next. Hoe zit dat eigenlijk bij de 50cc MHR moet je de krukas uberhaupt vervangen of vanwege de hoge toeren die deze cilinder draait en of vanwege het vermogen?
Zal ik met die Gianelli Metal meer dan 9000tpm uit die cilinder kunnen halen en de Technigas Next?
Het belangrijkste is moet ik in combinatie met de Metal of de Technigas Next de krukas vervangen of houd die dat geweld wel?
Bedankt voor reacties!
[This message has been edited by dfwardf (edited 09 April 2001).]
Zal ik met die Gianelli Metal meer dan 9000tpm uit die cilinder kunnen halen en de Technigas Next?
Het belangrijkste is moet ik in combinatie met de Metal of de Technigas Next de krukas vervangen of houd die dat geweld wel?
Bedankt voor reacties!
[This message has been edited by dfwardf (edited 09 April 2001).]