MHR 50cc, krukas vervangen?

dfwardf

Well-Known Member
Ik heb een PGO T-Rex met standaard 12pen krukas. Verder 19mm amal carb, Gianelli Metal. Als ik een Malossi 50cc MHR opzet rijd dat dan wel goed met die Metal (waar kan je dan de prestaties mee vergelijken) en i.p.v. die Metal een Technigas next. Hoe zit dat eigenlijk bij de 50cc MHR moet je de krukas uberhaupt vervangen of vanwege de hoge toeren die deze cilinder draait en of vanwege het vermogen?
Zal ik met die Gianelli Metal meer dan 9000tpm uit die cilinder kunnen halen en de Technigas Next?
Het belangrijkste is moet ik in combinatie met de Metal of de Technigas Next de krukas vervangen of houd die dat geweld wel?

Bedankt voor reacties!

[This message has been edited by dfwardf (edited 09 April 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

hmz weet je wel wat een beukende 50cc dat is, is ie er uberhaupt wel voor je peugeot?
hij gaat zowiezo door de 9000 toeren, maar je betaalt je scheel aan dat ding
 
9000 haalt ie wel maar ik ben niet kapot van die Metal heb, als jij bijv. een Samba of een Yasuni koopt dan krijg je em hoger in toeren.....

Ik weet ook niet of ie beschikbaar is voor Peugeot, maar je ken ook een MHR 50cc kopen voor een Minarelli en dan gaan knutselen, zie de scootin voor bewijzen......
 
trekt je kruk-as wel. Ik heb ook met z'n soort setup gereden, lekkere toersetup
smile.gif
 
Heb eens zitten zoeken, en op een PGO T-Rex moet dezelfde cilinder als een Minarelli hor. A.C., wazig...

Hoezo, copieren
smile.gif
...

Je hebt dus waarschijnlijk een 10 pen krukas... Persoonlijk twijfel ik of je krukas het houdt (weet ook niet of PGO wel fatsoenlijke lagers gebruikt)...

Een hoop PGO-onderdelen zijn copien van Minarelli, zo ook de vario... De kwaliteit is alleen slecht (van de vario). Heb vario's gezien waarvan de hele wanden weg waren en rolletjes vergruist (en nee, die jongens deden nix raars met hun Tornado's)...

Greetz.
 
Back
Top