MHR 2000

Neos86R

J.R-T Neo's
Hoi ik heb de search al gebruikt voor dit probleem ben er wel een beetje mee geholpen maar niet helemaal,

het probleem is als ik mn MHR2000 vario heb gemonteerd met de ringen zoals in de search heb gevonden, maar als ik men scooter dan wil aankicken grijpt me kickstarter niet aan,

Ik heb t ook al geprobeerd met een iets dikker ringetje maar dan blijft men kickstart er op haken dus dan blijft ie hangen.

Mvg,
Richard

p.s.
Het elektrische start gedeelte is allemaal verwijderd.
 
Advertisement - register to remove this

en als je het hele elektrische start gedeelte heb weggehaald dan moet er ook nog een busje en dan een rigeteje tussen de krukas lager en de vario he....Anders kan je ook gewoon de starter krans erin laten zitten dan heb je het zelfde effect
 
Neos86R said:
Hoi ik heb de search al gebruikt voor dit probleem ben er wel een beetje mee geholpen maar niet helemaal,

het probleem is als ik mn MHR2000 vario heb gemonteerd met de ringen zoals in de search heb gevonden, maar als ik men scooter dan wil aankicken grijpt me kickstarter niet aan,

Ik heb t ook al geprobeerd met een iets dikker ringetje maar dan blijft men kickstart er op haken dus dan blijft ie hangen.

Mvg,
Richard

p.s.
Het elektrische start gedeelte is allemaal verwijderd.

Zeker niet mee rijden als ie blijft hangen, waarschijnlijk heb ik zo mijn krukaslagers totaal vernaggelt, maar ik krijg het ook niet voorelkaar om hem aan te laten grijpen, terwijl dat ie het eerst wel deed, ik een andere kickstartronsel erin van maat van mij die nog goed was en ik kreeg hem nog niet aan de praat. Dus ik een heel dun ringetje achter mijn kickstartronsel gedouwd en toen deed ie het dacht ik wel goed, maar ik kon het niet meer horen door mijn lagers die zo'n takke herrie maakten doordat ze gaar waren
 
Neos86R said:
Oke dan weet ik dat , dus dan zal ik wel een beetje tobben met die ringetjes maar dat ga ik dan maar ff proberen,

groeten Richard

Het is gelukt gisteren,

Het probleem was dat de Malossi Half-Poulie te dik was:S
nu gaat het wel met men orginele half-poulie.

Bedankt iig nog,

Mvg,
Richard
 
Dat is waar maar heb best lang zitten etteren met ringetjes enzow bij malossi half poulie, maar als het ook zo kan is het natuurlijk geen probleem lijkt me.

mvg,
Richard
 
Back
Top