Hoi
Het zit dus zo , via een gelukkig toeval heb ik nu dus een BW's in mijn bezit die zo goed als voledig is, heb ik voor een prikje via een dude hier op het forum gekocht.
hier is het probleem : de jongen die hem weg deed had geen papieren maar zwoor dat hij niet gestolen was, omdat je als je hem in belgie wilt invoeren een bewijs van verlies van papieren van de politie nodig hebt, ben ik naar de belgische politie gelopen met het frame nr , waar ze me helaas niet konnen helpen, dus ik snel ff over de grens naar nederlandse politie gelopen, waar ze me konden bevestigen dat het een NIET gestolen brom was
nu is het zo dat die agenten mji geen bewijs van verlies van papieren kunnen geven
Dus ik naar de belgische importeur van yamaha, waar ze mij wisten te vertellen dat ik die scoot zo goed als onmogelijk ingevoerd krijg, zonder papieren , dan zou het via de nederlandse importeur moeten gaan en dan naar de belgische douane en die procedure zou me meer kosten dan de gehele scoot waard is dus, gaan we niet doen
NU dacht ik zo, gezien alles geglobaliseerd wordt in europa, zou het niet mogelijk zijn dat ik me scoot gewoon in nederland laat verzekeren / inschrijven en er dna mee in belgie rond cuisen ?
Zo ja wat moet ik dan doeng ezien ik dus belg ben en niets van het nederlandse systeem afweet