Met een niet ingereden cilinder op de rollerbank.

078

Well-Known Member
Ik moest vandaag op de rollerbank. Ik had eerst een yasuni R eronder liggen maar m'n cilinder was vastgelopen dus ben ik hem nu weer met een (soort van) standaarduitlaat aan het inrijden, in ieder geval eentje waarbij die goed afgesteld 70 rijdt. Iemand anders heeft mn uitlaat vervangen en ik denk dat die m'n scooter verder niet heeft afgesteld. Dit was denk ik mijn geluk want ik had net geen boete. (0,8 KW ofzo). Maar m'n cilinder was dus nog niet ingereden.. ik zei ook tegen die agent dat ik nog niet volgas had gereden sinds mn vastloper toch zette die m erop en hoppa volgas. Zou dit gevolgen hebben.. en zoja kan ik de schade dan op de politie verhalen?

Advertisement - register to remove this

Dat kan je cilinder best hebben, even een minuutje volgas (als het al een minuut is). Verder kun je de schade alleen op de politie verhalen, als hij tijdens de test vastloopt. Beetje moeilijk om te bewijzen dat het door de rollerbanktest kwam dat je cilinder een week later vastloopt.

Jaa dat is waar natuurlijk. Maar ik heb nog niet echt zo volgas gereden als hun het deden.. Maar goed als je zegt dat 1 minuutje niet uitmaakt dan hoop ik maar dat dat zo is ik heb daar verder niet echt verstand van. Zou het wel mogelijk zijn dan dat die hierdoor over een week vastloopt ofzo?

ik had dat ook, maar dat boeien die lui niks, natuurlijk volgas, krij weg en wat denkje ..? nog geen 200 meter vastloper;) alleen mijn domme schuld : olie slang was los geraakt! Ik balen dat het niet 200 meter eerder gebeurde!

maar in jou geval is er niks aan de hand!;)

Ken 1 raar verhaaltje van een agent die met een brommer over de snelweg ging rijden en die naaide toen die NG vast, hij had het vergoed gekregen. Maja hier was het dus ook echt ''hun'' schult. Normaal gezien met std setup zal het niet veel uitmaken.

Als je scooter gewoon std was geweest had het sowieso niets uitgemaakt. Dus die agent is niet fout geweest.

Tevens boeid het ook niet zo. De verhalen die je hoort over scooters die daar door wat later kapot lopen zijn imo gewoon BS.
Dan heeft die gene het zooitje gewoon niet goed gemonteerd/afgesteld.

Zo erg zal het niet zijn. Je kan wel ff een keer het gas open trekken. Als je cilinder op temperatuur is kan dat niet zo'n kwaad

Back