This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

merk rolletjes

malossi htr rollen, nog nooit problemen mee gehad. leovinci rollen zijn wel aardig alleen liepen bij mij de busjes eruit waardoor deze afsleten en het gewicht dus niet meer klopt

Gebruik meestal Top Performance rollen.

Werkt goed, slijt niet hard @ normale setup. Slijt wel hard op brute setup, maar goed: alles slijt dan hard he

Betaal 6 euro per setje.

die leo's gaan altijd kapot bij mij :S heel vaag. Die plastic huls scheurt. Of de rolletjes gaan uit de huls en maken sporen in de wand van het rolgangetje
Malossi of doppler doen het wel goed

bij mij leo rollen na 10 km rijden helemaal vervormd door de hitte en ijzeren busjes vielen er gewoon uit!! nix waard!

sluit meaan bij de meerderheid, malossi .

vince vind ik personlijk larie, slijten snel en heb ze al zien smelten / breken / los komen van hulsjes / scheuren

Hmm, beetje laat, maar ik move hem wel hoor. Naar SA

[edit] O, okee, toch maar niet dan, al vind ik het geen argument [/edit]

Ik gebruik ook HT's. Zowel in 16 als in 19mm.

De beste rolletjes zijn Giannelli rolletjes die bij de uitlaatjes meegeleverd worden, zijn echt knetterhard, verslijten bijna niet op een enigzins normale setup.
Ze zijn alleen niet los te krijgen.

gheghe,

Maar nu we het toch over rollers hebben, anders moet ik weer gaan mailen enz.

Zijn er test setjes verkrijgbaar van de hebo maat, dus 13.2x nog wat (ben t ff kwijt )

Want ivm nieuw setupje en afstelling gaat dat anders vrij dure zaak worden dat afstellen.

Ik doe het zo bij hebo rollen: bij die zwarte rollen de kern eruit halen, dan langzaam opboren totdat je het goede gewicht hebt. Werkt perfect! Ik heb 4 sets rollen en heb nu dus 4 verschillende gewichten tussen de 2,8 en 3,4 gram waarmee ik alles kan maken qua setups. Rollen zijn overigens erg goede kwaliteit, gaan ongeveer 10.000 kilometer mee @ Athena 50cc vlinder tuned + c16 enz enz.
Verder voor iedereen die problemen heeft met rollerslijtage: van dat hele dikke siliconenvet in de rollerbanen smeren (vooral dunne laag!!!!!) helpt best goed. let wel op dat je hittebestendige pakt die niet smelt!

Originally posted by Peeer!!

Verder voor iedereen die problemen heeft met rollerslijtage: van dat hele dikke siliconenvet in de rollerbanen smeren (vooral dunne laag!!!!!) helpt best goed. let wel op dat je hittebestendige pakt die niet smelt!

Het geheel draait rond, en dat vet komt op de meest rare plekjes, Vet op het loopvlak van de vario lijkt me nou niet echt handig...

Ik gebruik altijd RMS

Originally posted by jaaerox
ik vind die rms dingen wel makkelijk. Die dingen zijn niet op te krijgen

ik heb een hele zooi van die dingen, de enigste rollen zijn RMS en Malossi in de maat 12x17 ( Hebo ). Bij mijn dealer dan Die dingen zijn prima idd. Ze hebben ook geen testrollen setjes in 12x17. ( bij mij dealer, ik moet eens bij Beumer de Jong vragen ofzo ) De testrollen die bij mn vario zaten waren maar 3 verschillende gewichten, en die waren helemaal vierkant, dus die had ik weggegooit |(