This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meng verhouding

Ik zie dat dellorto carburateurs koelvloeistof werken, ik kan nergens een duidelijke uit Leg vinden. Op deze carburateur die ik nu heb zit dit niet. Stel ik koop met koelvloeistof waar moet dit dan op en kan dit op een 50cc streetrace stage 6?
 
Sommige Carburateurs , oa Dellorto hebben 2 aansluitingen voor Carburateur verwarming via koelvloeistof , de aanvoer , en de Retour , deze aansluiting zit op een Cilinderkop , of soms ook niet .(ligt aan de kop of deze ook 2 aansluitingen heeft ).
Dus deze gaat via de cilinderkop naar de Carb en weer terug .
 
Oké danku, ik heb nu d'r polini cp 17,5 liggen. Zou ik deze gebruiken of terug sturen en anderen kopen? Deze lijkt wel alsof die grotere air Intake heeft?
 
Castrol RS Power RS , 1 0p- 45
21 Mezoly Racing black gelijk in de prullenbal gooien , 1 : is Troep , 2 is Overkill.
@Brute-Force mijn zoon rijdt al een tijdje op een zip 2-t gekocht via marktplaats. De vorige eigenaar heeft altijd gemengd met Castrol Power RS 2T ('clean burn'). Nu heb ik voor hem de Castrol Power RS 2T Scooter (rode sticker op de fles 'Power sustain formula') gekocht en hij denkt dat dat niet kan zomaar overstappen omdat iemand hem vertelt heeft over meer kans op vastlopen omdat de 70cc aan de gewone RS 2T gewend is. Maar het is allebei Castrol Power RS 2-takt olie alleen op de nieuwe fles staat "scooter" achter "power rs" erbij vermeld en wat verder naar onder dus 'power sustain formula' in plaats van 'clean burn' bij de huidige. Ik zie geen probleem in switchen, u wel ?
 

Attachments

  • rs-01.jpg
    85.2 KB · Views: 3
  • rs-02.jpg
    82.7 KB · Views: 3
Geen idee wat het verschil is , kijk eens bij de specificatie .
Zelf gebruik op de gewone Runners Castrol A-747 , op de Sprinter gebruik ik ELF 976.
Wat een Boer niet kent , dat vreet hij niet , dus ik hou mij bij mijn huidige Olie.
Goede Benzine is ook belangrijk , BP Ultimate , of Shell V-Power.
 
bedankt voor de reactie. bij de omschrijving van de gewone RS staat wel expliciet "voor betere wrijving vd zuigers" dus dan ga ik toch maar die aanhouden aangezien ie daar al die jaren al op gereden heeft.