Membraan vervangen ?

Status
Not open for further replies.

Quadbeuner

Member
Hoi, ik heb een 50cc quad van het merk adly.deze verzuipt steeds na 100 x kicken met benzine kraantje dicht start hij pas, en dan overdriif ik niet. Nu heb het membraan eruit gehaald en als je water in het gat gooit waar noormaal benzine in gaat. Drupt het langs de kleppen. Is mijn membraab stuk ? En kan dit het probleem zijn. Ook heb ik de cilinder bekeken en een tap eind zat erg los, kan dit het zijn.
M.v.g. quqd beuner
 
Advertisement - register to remove this

Waarom gooi je water in je blok?
En waarom blijf je in hemelsnaam met sleutelen bezig? Heb alleen nog maar van die rare topics van je gezien, weet je wel hoe een schroevendraaier werkt? Want je snapt toch wel dat je daar geen water in moet flikkeren he, watergekoeld werkt namelijk niet zo
 
Ik zou dat ding gewoon eens wegbrengen naar iemand die er verstand van heeft (in jouw geval naar een dealer/monteur).

Als je geen conclusie trekt welke gevolgen een los tapeind en de andere symptonen die je steeds hebt die gewoon duiden dat het ding beroerd in elkaar zit en slecht is afgesteld, en welke effecten dat dan weer tot gevolg heeft, zou ik zelf de conclusie trekken dat ik het beter aan iemand kan overlaten die er gewoon meer kennis heeft.

Nogmaals, we helpen hier mensen graag op het forum, maar het moet van 2 kanten komen. Voor mij komt het over dat je zelf geen enkele moeite steekt in het oplossen en negeer je de adviezen die je ook elke keer in je andere topics kreeg. Wees dan niet verbaasd dat mensen ook niet meer de moeite nemen om je te helpen.
 
Nou sorry maar dan vind ik dit echt een raar forum bij anderen word ik gewoon geholpen
Post automatically merged:

Waarom gooi je water in je blok?
En waarom blijf je in hemelsnaam met sleutelen bezig? Heb alleen nog maar van die rare topics van je gezien, weet je wel hoe een schroevendraaier werkt? Want je snapt toch wel dat je daar geen water in moet flikkeren he, watergekoeld werkt namelijk niet zo
Ik had het membraan er uit gehaald
 
Last edited:
Bedankt, dus als ie dan lekt moet ik hem vervangen ?
Post automatically merged:

Weet iemand welk merk zuiger dit is, want had deze er ook uitgehaald, maar zuigerveren zijn versleten en pistonpen is ook aan vervanging toe, dus als je weet welke dit is zou je me erg helpen.
Post automatically merged:


Is dit hem ? Want mijn membraam en spruitstuk zijn ook van mezoly
 

Attachments

  • 16211566778256973907302302266007.jpg
    16211566778256973907302302266007.jpg
    138.3 KB · Views: 10
Last edited:
Nou sorry maar dan vind ik dit echt een raar forum bij anderen word ik gewoon geholpen
Post automatically merged:


Ik had het membraan er uit gehaald
Je mag dit dan wel een raar forum vinden en dat je zogenaamd niet word geholpen. Maar als we eens kijken naar je vragen moet je het ook nirt gek vinden dat je geen antwoord krijgt...

maargoed het membraam is ook niet gemaakt om te testen met water of die nou in je blok zit of je hem eruit hebt het word er echt niet beter op. Pak je membraam vast en kijk ermee tegen een lamp in, zie je er dan licht doorheenkomen moeten de plaatjes vervangen worden en anders het hele membraam.

voor het zuiger verhaal, trek die cilinder eraf en ga er mee langs een brommerzaak en laat ze daar ff meten welke zuiger erin hoort. Overmaat zuigers zit nogal verschil in en is bijna niet te zeggen zo via een forum
 
  • Like
Reactions: Bas
Waarom gooi je water in je blok?
En waarom blijf je in hemelsnaam met sleutelen bezig? Heb alleen nog maar van die rare topics van je gezien, weet je wel hoe een schroevendraaier werkt? Want je snapt toch wel dat je daar geen water in moet flikkeren he, watergekoeld werkt namelijk niet zo
Alsje tegoei leest zegt hij dat hij de membraam eruit haalt en dan water inde membraam gooit om te kijken of hij lekt hij gooit geen water in het blok!!
 
Alsje tegoei leest zegt hij dat hij de membraam eruit haalt en dan water inde membraam gooit om te kijken of hij lekt hij gooit geen water in het blok!!
Ja dat maakt het verhaal een stuk beter ja. Dan is het wel goed voor een membraam om er water in te gooien. En dan gek vinden dat je soms rare antwoorden krijgt op je vragen. Domme vragen bestaan niet, maar die dat zegt heeft hier duidelijk nog nooit meegelezen stel snotapen die alles denken te weten en elke tip of advies die ze krijgen word 9 van de 10x niks mee gedaan omdat je handjes dan vies worden. Haha ga toch fietsen joh
 
Ja dat maakt het verhaal een stuk beter ja. Dan is het wel goed voor een membraam om er water in te gooien. En dan gek vinden dat je soms rare antwoorden krijgt op je vragen. Domme vragen bestaan niet, maar die dat zegt heeft hier duidelijk nog nooit meegelezen stel snotapen die alles denken te weten en elke tip of advies die ze krijgen word 9 van de 10x niks mee gedaan omdat je handjes dan vies worden. Haha ga toch fietsen joh
Klopt wel verhaal was niet echt overzichtelijk
 
Klopt wel verhaal was niet echt overzichtelijk
Beide jullie verhalen zijn van het niveau we praten veel maar we zeggen niks. 2x uitgelegt hoe je een membraam controleert en vraag me af waarom jullie erbij komen dat water hier een goed hulpmiddeltje is. En als jij uit de zin van de openingspost iets anders haalt dan dat de beunhaas water in zn spruitstuk gooit, dan kan een cursus begrijpend lezen geen kwaad....
Ik citeer, Nu heb het membraan eruit gehaald en als je water in het gat gooit waar noormaal benzine in gaat. Dan staat hier toch dat ie of water in zn spruitstuk flikkert of dat ie het in zn carter gooit waar zn membraam zat. Maar ik ga me er niet meer mee bemoeien succes met jullie scooter carriere
 
Beide jullie verhalen zijn van het niveau we praten veel maar we zeggen niks. 2x uitgelegt hoe je een membraam controleert en vraag me af waarom jullie erbij komen dat water hier een goed hulpmiddeltje is. En als jij uit de zin van de openingspost iets anders haalt dan dat de beunhaas water in zn spruitstuk gooit, dan kan een cursus begrijpend lezen geen kwaad....
Ik citeer, Nu heb het membraan eruit gehaald en als je water in het gat gooit waar noormaal benzine in gaat. Dan staat hier toch dat ie of water in zn spruitstuk flikkert of dat ie het in zn carter gooit waar zn membraam zat. Maar ik ga me er niet meer mee bemoeien succes met jullie scooter carriere
Ik heb nooit gezegt dat IK er water in gooi en zo test ik hebbhet verhaal duidelijker gemaakt voorjou eh amateur komt hier het mannetje uithangen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top