Membraan theorie...

Prodigys_144

Full Member
hey, ik heb een vraagje:
met stijve, dus minder flexibele membraam plaatjes krijgt je scooter dan meer of minder benzine? en wat is het beste? stijve of redelijke slappe bij wijze van spreken... wat is eigenlijke de juiste theorie hierover...?

MVG pro_144
 
Advertisement - register to remove this

hangt er vanaf
-hoe je wil dat hij rijd
-de setup

+ gaan soepelere rap minder goed afsluiten
en stuggere gaan rapper breken

en het lijkt me logish dat hoe soepeler je gaat , hoe rapper de plaatjes opengaan bij onderdruk , hoe meer tijd er is om brandstof binnen te krijgen
 
ja ik heb nog niks van andere membraam dingen en toestanden maar wil eigenlijk de precieze werking van dit weten en dan een keuze maken snap je wat is jou ding hierover dan melf ? (en andere)
 
een membraan moet je er gewoon inzetten en verder niet , dat is mijn visie hierop...

als je nou echt wilt weten hoe het zit kun je het beste via google de werking etc. van een membraan opzoeken , als ik echt wat serieus wil weten zoek ik het ook zo op
 
Back
Top