membraan kleppen ( nu met foto's)

Methew

Fireblade blazer
beste mensen 8)

vanaaf heb ik mijn evo gechecked en ik kwam tot ontdekking dat er kleine stukjes uit de kleppen missen. Aan de ene kant een hoekje en de andere kant het onderste randje. Tijdens het rijden merkte ik dat de gas reactie niet best meer was, het klonk alsof de scoot verzoop en op een gegeven moment pakte de scoot weer op. Zou het aan de kleppen kunnen liggen?

Tevens heb ik nieuwe kleppen nodig. Ik heb gehoord dat ze in verschillende diktes verkrijgbaar zijn. Welke dikte zou het meest geschikt zijn voor 14k toeren?
En tevens is er carbonit en carbon. Wat is hier het verschil tussen?

Grtz:)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dit is gekomen door een losgeraakt plaatje waarin de kleine schroefjes komen. Maar die kleppen die ik als laatste heb gekocht die gaan nu alweer kaduk, kun je wel zie op de foto. En zijn ze ook maar 1 km gebruikt. (reactie van de dealer laat ik maar achterwege :( :mad: :r
 
Zoals ik eerder al zei, probeer die groene polini klepjes maar eens. Ik rij er nou best al een tijd mee en nog steeds niet kapot op 13k.

Die blauwe hielden het bij mij ook maar 1 dag ofzo uit en toen kwamen de stukken al los.
 
nieuwe vraag !!!!

omdat ik hievoor geen nieuw topic wil open schop is deze maar ff omhoog...

hoe merk je dat je membraan platen dikken of dunner moeten ???

mijn setup word:

DR 70
dellorto 17,5
malossi multivar + mhr ventilvar
malossi mhr delta clutch
laser x-pro
standaard membraan, met carbon klepjes (ik heb malossi 0,30 - 0,35 - 0,40)

het gaat hier om mina hori (yamaha aerox)
 
Last edited:
Back
Top