Meeting Rotterdam

Status
Not open for further replies.

Vissa

PB Guru
Ik post deze meeting voor iemand van een ander forum.

Zelf gaak hier ff kijke met STD scoot.

Meeting Rotterdam, zevenhuizen op 11 september...KOM OOK!!!

- Legaal/Illegaal: Illegaal
- Plaats: Zuid holland, Rotterdam, Zevenhuizen bij de strandgaper (restaurant
- Datum: 11 September
- Tijd: 20:00 uur

- Opmerkingen: Het is op eigen risico in verband met de politie, dus zorg als je je scooter parkeerd dat je verzekeringsplaatje richting het water staat en niet naar de weg en als ze komen ga niet bij je scooter staan en zorg dat ze er niet achter komen dat de scooter van jouw is, zodat ze niks kunnen doen.

- Geplande Activiteiten: Beetje scooters checken en misschien als je het risico neemt op de bochtige weg een raceje houden.

kdenk niet dat er veel naar toe zulle gaan , maargoed!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb deze door gelaten maar ik hou het in de gaten :p
Hou het ontoppic of reageer niet please :)

Misschien dat ik ook even kom kijken met std scoot ...
 
7huize is nou niet ECHT de geschikte plaats voor een ILlegale scooter meeting :rolleyes: ik kom niet sowry
 
Ik heb de meeting niet verzonne ;)

Kga alleen ff kijke met std scoot , zijn toch altijd wel dwazen die toch gaan :D
 
Remco hier :

Ja fijn als je niet komt hoef et ook niet , ik heb et niet georganisseerd dus hoef je ook niet te bijven reageren dat er niemand komt omdat er al een andere meeting is, ik zag het toevallig op een andere site staan, en vroeg me af of er toevallig nog mensen gingen kijken, want als er mensen kwamen, wou ik ook wel even gaan kijken

snapje?
 
in het waalhaven gebied is er elke zondag van 17.30 tot 21.30 een gedoogde meeting. met heel wat snelle brommers dus.... waarom ricico lopen.
 
ZL900 said:
in het waalhaven gebied is er elke zondag van 17.30 tot 21.30 een gedoogde meeting. met heel wat snelle brommers dus.... waarom ricico lopen.

Hier kom ik dus ook bijna elk weekend....

Geen risico lopen zei je toch...???
Heb t vaker mee gemaakt dat er ME binnen kwam stromen en de gehele waalhaven was afgezet.

Ook was er afgelopen zondag(op de weg richting waalhaven) een vechtparty doordat er wat gasten zo lollig waren om iemand te willen beroven...
Dit is niet gelukt, mede door omstanders die zich er dit keer wel mee bemoeiden :):)
 
ZL900 said:
in het waalhaven gebied is er elke zondag van 17.30 tot 21.30 een gedoogde meeting. met heel wat snelle brommers dus.... waarom ricico lopen.

IK ZEI GVD NET , ALS JE NIET WILT KOMEN GA DAN NIET FUCKING BLIJ REAGEREN

edit: Ja ga hier maar ook weer op reageren verziek topics maar lekker

Wees wijs reageer gewoon alleen als je komt! Want ken hier dus echt niet tegen
 
euhm... je hoeft zelf ook niet zo te reageren..
PS: het is de 1e x dat hij in deze topic reageert hoor
PPS: als alleen mensen mogen reageren die gaan komen zal het erg stil zijn hier...

wat de Waalhaven betreft.. snelle scooters, maar gezellig en veilig echt niet...
gedoogd al evenmin
 
denn1s said:
Remco hier :

Ja fijn als je niet komt hoef et ook niet , ik heb et niet georganisseerd dus hoef je ook niet te bijven reageren dat er niemand komt omdat er al een andere meeting is, ik zag het toevallig op een andere site staan, en vroeg me af of er toevallig nog mensen gingen kijken, want als er mensen kwamen, wou ik ook wel even gaan kijken

snapje?


Dit heb ik dus gezegd en nog gaan er mensen blij reageren dat je risico's loopt enzo , ik heb deze meeting niet georganiseerd dus hou et alsjeblieft bij ontopic

edit: Dennis kheb me caps gevonde :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top