This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

Melf, natuurlijk is het niet leuk als je kritiek krijgt en je kan daar zelf niet veel aan doen als organisatie. Maar moet je je eens voorstellen dat je naar een race heb toegewerkt een hele week, of misschien wel meer...Dat je vervolgens vervoer moet regelen en dik 2uur in de auto zit. Om vervolgens te horen te krijgen dat het tijdsysteem het weer niet goed doet.
Ja ach..mag ik dan teleurgesteld zijn? Ik heb niet mn best gedaan om daar een paar loze sprintjes te trekken, maar om tijden neer te zetten.
Nogmaals, Inne kan er niet veel aan doen, Kenny heeft tijdens de prijsuitreiking de situatie nog toegelicht..
Maar het blijft gewoon K*T

Oke, nu ga ik niet meer door over het tijdsysteem, inne maakt het in orde zoals beloofd

mzls

edit: oh en inne..ken je nu wel het hele reglement, ook bij de finales? :*

edit2: En kenny ook?
 
Last edited:
Ik denk dat ik de situatie van de rijders meer begrijp dan je denkt ivm tijdsmeting

& reglement.. dat is Kenny's pakkie-an als wedstrijdleider
 
Amen voor de uitleg van Snappie.Beide kanten hebben zo hun redenen om boos te zijn.Laten we nu hopen dat alles goed werkt op de volgende sprint en we niet weer uren hoeven te reizen voor een slecht werkende tijdsmeting.
 
niemand moet boos zijn , allen in vrede leven :*

ik zal nog ff wat foto's erop zetten , alleen lukt dat nu nog niet...
 
hej ff wat foto's

komen nog meer
















































dit zijn mijn eigen foto's (alleen aan het begin en eind van de meeting gemaakt, omdat ik verder geen tijd had, dus snel nieuwe foto's online.. :B
 
Is er iemand die mijn scootertuning.net trui heeft gevonden zaterdag? Hij heeft roze letters en op de voorkant staat: TEZZAAHH!

Ik wil hem terug


edit// het was trouwens echt een geweldig weekend! De zaterdag avond zal ik niet snel vergeten
Thanks too al die zeeuwen (weet geen namen.. alleen cee vier er en :+) Mark, Six (die de hele zondag dood was) Twan, Tim (Ja bedankt voor de foto's |( ) Bojtie en de rest :W

En het hoofd van de ommen crew die vrijdag nacht hielp met mijn tentje opzetten
 
Last edited:
hey tessa

wij zijn de zondag tot zeker 5 uur nog op de camping gebleven en iedereen was weg. we hebben niets zien liggen dus denkt datiemand hem zal mee moete hebbe genome

ciao
 


Volgensmij stond ik voor hem om 3u 's nachts met de kruk van tezzahhh toen Eric nét stond te gassen in de tent. :winner: 8P
 
Ow, dan was dit de knakker waar we geld van terug kregen.
Ik weet het ook niet allemaal meer, het was té gezellig. :W
 
ja vanavond halen we alles van de camera en dan zetten we het op de pc...

gaan we het een beetje editen en muziekje eronder gooien

en dan kan jij je mooie interview zien