Meeting Ommen.

Sonic Tuning said:
carb bakjes is bij veel mensen de volgende keer wel aanwezig. vele mensen zijn er op gewezen en een waarschuwing voor gehad.

draaiende delen tja die disscussie is nu klaar. het moet gewoon dicht klaar. niet dicht dan een waarschuwing.

er moet een grens getrokken worden en die word nu getrokken. regelement is er niet voor niks. als de regels niet worden opgevolgt zonder consequenties dan kan je net zo goed geen reglement hebben.

dat wou ik er even over kwijt :)

toch zeg ik dat een rotor die eraf/uit elkaar klapt dwars door zo'n zielig plastic kapje klapt ;)

weenie said:
dat is waar, maar vergeleken met rotterdam ging het nu al een fors stuk strenger er aan toe, ik denk dat ze de volgende keer ook beter kijke naar overloop en rotor afdichten

overloop dichten ? suc6. Ik zeg dat je het einde van de baan niet haald als je je overloop dicht maakt.
En als je het haald... zal die minder lekker lopen dan met de overloop open.

Enige oplossing is een bakje...
 
Hoe komt het dan dat er bij mij, niks over overloopbakje/rotor beschermen is gezegd? ik moest alleen bij de volgende keer een voorspatbord monteren :X
 
A-Bizar said:
toch zeg ik dat een rotor die eraf/uit elkaar klapt dwars door zo'n zielig plastic kapje klapt ;)



overloop dichten ? suc6. Ik zeg dat je het einde van de baan niet haald als je je overloop dicht maakt.
En als je het haald... zal die minder lekker lopen dan met de overloop open.

Enige oplossing is een bakje...
je rotor afdekken/afdichten en een bakje onder je carb, wijs dat je dat zelf al kon bedenken :X
 
Machiel. said:
Hoe komt het dan dat er bij mij, niks over overloopbakje/rotor beschermen is gezegd? ik moest alleen bij de volgende keer een voorspatbord monteren :X

tsja nu heb je je zelf dus verraden geloof me dat ik de volgende meeting tijdens het keuren speciaal jouw blok nakijk:p :henko:
 
en tsja overdat afdekken van een rotor heeft andries gelijk een plastic kapje hou een rotor die met 14/15k uitelkaar klapt nooit tegen maar wat moeten we dan verplichten? iedereen een stalen.aluminiumhuis om zijn ontsteking?
 
btw. kom net erachter dat de score gisteren met een kapotte membraanklep en een zuiger waar 3 scheurtjes inzitten neergezet is :X

AdiozZz
 
Tyrone said:
btw. kom net erachter dat de score gisteren met een kapotte membraanklep en een zuiger waar 3 scheurtjes inzitten neergezet is :X

AdiozZz

En de score was al ziek hoog. Volgende week donderdag biddinghuizen? Met geborgde remklauw moeren? :p
 
en vergeet je ontstekings deksel niet mocht je die er nog niet op hebben zitten




[edit] en het opvag bakje voor overloop van je carb anders moeten we je weer terug sturen [/edit]
 
Back
Top