This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

Wat een dag/nacht...

Hele dag lekker weer gehad, lekker zonnetje en leuke sprints gezien (SBO).
Inderdaad jammer dat de vrije sprints niet doorgingen, ook heel jammer dat ik wheelieboy niet heb kunnen zien. +). Toch denk ik dat de organisatie niet direct zo over zich heen had moeten laten lopen. Die vergunning is afgegeven door de gemeente, daar ligt dan de fout. Laat die autoriteiten dáár gaan zeuren. Wij hebben tenslotte een vergunning. Jammer dat het niet zo werkt.

Ik wil trouwens iedereen bedanken die gisteravond tot zo'n geweldig feest gemaakt hebben. Écht super. :winner:

Die rotor dat was inderdaad even schrikken. Maar gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

Tim en Twan, bedankt voor het meerijden.:*
 

mja , de politie kan ivm veiligheid samen met de burgemeester elk evenement in de laatste minuten nog afblazen , dus je kunt net zo zeuren dan als je wilt maar als de overheid zegt dat het niet mag heb je je daar bij neer te leggen.

wat wel kan is achteraf een klacht indienen of zelfs een rechtzaak aanspannen mocht het zover komen , maar in goed overleg is veel mogelijk.

het is jammer dat het zo moet ,het is sneu (zeker van de politie) maar als je je verzet word het alleen maar erger. dus achteraf kun je alleen maar zorgen dat je schadevergoeding krijgt voor de gemaakte kosten , en mischien zelfs wel voor de gemiste inkomsten..

mja , we leven nog steeds in Nederland waar bureaucratie nog steeds overheerst...


oh ja ,hoorde ook van die rotor die uit elkaar knalde , zou best link kunnen zijn..
 
Ommen was te mooi, het weer en de plaats, Heb me igg wel vermaakt daar alleen zonde dat mijn scooter 10 keer niets deed niet 1 keer onder de 8 gereden :+ :L Beetje kut maja hoort erbij,

Het enige wat wel vermoeiend was dat kk end lopen met het warme weer over dat zandpad richting camping
 
KrazieHansie said:
Het enige wat wel vermoeiend was dat kk end lopen met het warme weer over dat zandpad richting camping

klopt je moest echt een halve marathon lopen, voordat je weer aan de start kon verschijnen daarom hield ik steeds een pauze bij skz (en nick en zijn pa) +ralf+

en wat je zegt vond het jammer dat je niet voor het podium kon gaan, wat was er precies mis met je scoot Hans?


edit: wat ook jammer was dat ik de enige was in de 50cc klasse, dit kwam ook doordat avotuning gene vervoer had, hopelijk is hij er in zoetermeer en wat andere 50jes er ook bij , want in biddinghuizen ben ik er niet bij i.v.m. tentamens :X
 
Last edited:
Oke dan heb ik nu officieel de marathon van ommen gelopen :W

Ik heb igg geen idee waarschijnlijk de koppeling want die brande er ook weer half uit... ik heb eigenlijk geen flauw idee, we zijn 2 keer aan het afstellen geweest maar we kregen het niet klaar scooter liep al niet zo hard maar liep in damwoude wel in de 7 maar nu was hij niet voor uit te branden wou niet uit de startblokken en op het lange end zakte die opeens weer in toeren oftewel dikke bende, het was net een straatscooter, maarja heb me Igg wel vermaakt :W
 
Jup, rotor knapte uit elkaar en vloog een stukje recht achteruit op mijn tepel... Die werd daarna stijf. :X
 
Tja dat krijg je met echt vermogen 8P. Maar nee zat er al aan te komen was al aan het scheuren enzo, maar wel beetje jammer dat het op de testbank gebeurde en al zo snel.... Maar ach geen gewonden dus het zit goed

Maar verder was Ommen op de pech van Zondag na een GEWELDIGE MEETING Bedankt voor alle gezelligheid en bier Boysss

Edit:
Zie ik net dat ik weer geknipt ben in sprinthouding op een mina scooter... Waar gaat het heen :S
 
Last edited:
Als er bij mij maar 1 scheurtje in zit gaat die de prullenbak in, vind het een beetje dom als je het al zo goed wist dat die gescheurt was, dat je het dan toch nog gaat proberen. Het had ook anders af kunnen lopen.
 
Hier ook ff...

http://www.scootertuning.net/raceresults.php?ID=183


Over de rotor, snapt iedereen nu waarom SBO alle draaiende delen bedekt willen hebben?

Driesje :love:


Erik was het toch?


Geyl.


Rookvlees


Vriendjes


Handstand?


Jaapie met camera aan het interviewen


*strompel strompel* LOOP GVD DOOR


Reltekkels


Tessah krast zichzelf?
 
Last edited:
Meeting was in het begin al een beetje vreemd. Ik kwam daar al vroeg met m'n groep aan en het eerste dat gezegd werd was dat er geen auto's en busjes etc op het grasveld mochten staan en op de parkeerplaats gezet moesten worden. We zijn toen maar verplaatst naar een plek waar de auto's wel mochten staan. Toen we na een uurtje even over het grasveld rondliepen stonden overal auto's. Ik vind dat zo'n regel in ieder geval de hele dag moet gelden...

Vervolgens vroeg ik aan één van medewerkers die toezicht hielden of we naar het begin van de sprint moesten lopen. Volgens hem mocht er op een zacht tempo naartoe worden gereden. Gelijk de eerste keer dat ik naar de sprintbaan rij krijg ik van een official een waarschuwing dat er op dat stuk niet gereden mag worden. Heb uiteindelijk, zoals vele al hebben vermeld, ook de marathon van Ommen moeten lopen en na een paar keer wist je dat ook wel:|, het leek meer op een survivaltocht over dat landweggetje.

De tijdmeeting deed het ook weer zoals we het gewend waren --> NIET of slecht. Uiteindelijk heb ik begrepen dat de man die het probleem zou kunnen oplossen die dag niet aanwezig kon zijn en dat er alles aan werd gedaan om het probleem zonder hem op te lossen, iig complimenten daarvoor, hoewel ik vind dat voor 125 eur toch enigzins verwacht kan worden dat ook de tijdmeting het doet. Toen uiteindelijk de finales begonnen was er onder de deelnemers en de organisatie verwarring wat de regels van de finales nou eigenlijk waren (huiswerk voor de mensen die nog niet het regelement hebben doorgenomen), maar uiteindelijk op een volwassen manier geregeld.

Pluspunt was het wegdek van de sprintbaan en het werk van de officials die ervoor hebben gezorgd dat sprinters daadwerkelijk van de baan waren als de volgende twee moesten. Ook was het wel fijn om op / bij een camping te staan.

Wel was het gezellig dat Willy me ff gezelschap kwam houden toen ik met 30 graden scooters stond vast te maken in een vrachtwagen
 
Die kutcam van je maakt bést mooie foto's Ralf! :*



Heb je deze in groot formaat voor mij misschien?