This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

Een vraag..
Als ik een proeflicentie van 72,5 voor zaterdag koop. Moet ik ook 20 euro borghoesje, 15 verzekering en 12,5 startlicentie apart betalen?
Graag antwoord.
 
smw0480 said:
Een vraag..
Als ik een proeflicentie van 72,5 voor zaterdag koop. Moet ik ook 20 euro borghoesje, 15 verzekering en 12,50 startlicentie apart betalen?
Graag antwoord.
klopt helemaal
alleen moet er nog een mileumat bij van 14 euro.
als je dit allemaal gedaan hebt en je papieren zijn optijd terug betaal je je volgende sprint nog maar 12,50.
 
morgen is de sbo sprint met tijdswaarneeming? aangezien in de eerste pagina staat dat zondag is ( sorry als ik er overheen heb gelezen)
 
tommy said:
morgen is de sbo sprint met tijdswaarneeming? aangezien in de eerste pagina staat dat zondag is ( sorry als ik er overheen heb gelezen)

sbo is altijd met tijdsmeting ?
 
oja hier staat dat je er pas om 9 uur op kan (1epost), klopt dit, omdat inne eerst zij dat hetzetlfde tijdschema wordt aangehouden
 
Noooh :+ te vet ben er morgen dus bij met me maatje Redmer :* Nrg Wel mee maar hard gaat ie niet mooi heel houden dit keer.. morgen uur of half 8 scummen nu wel weer eens zin in :W
 
Indeed :W

Slaapje doen, morgen weer vroeg...

Ben benieuwd, 1ste SBO... hopelijk wat beter dan de afgelopen 2 brommersprints.

Tot morgen, dushi's :*
 
klopt helemaal
alleen moet er nog een mileumat bij van 14 euro.
als je dit allemaal gedaan hebt en je papieren zijn optijd terug betaal je je volgende sprint nog maar 12,50.

Ik heb al een mileumat gekocht bij de daginschrijving. Moet ik mog een keer betalen bij de proeflicentie?
 
haman said:
net als die zip van 23, zoveel zeker ... dr is een bank op ommen ik wil de scores wel is zien

Ik heb het gezien vriend, en ik kan je vertellen dat het GEEN bullshit is...

Dus...

*Mja nu weer ontopic*

Heeft iemand al feedback of het een beetje gezellig is?
 
haman said:
net als die zip van 23, zoveel zeker ... dr is een bank op ommen ik wil de scores wel is zien


Gaat het altijd om vermogen? :?


big-t said:
enzo niet zeuren, maar vlammen


en chill dat we in renners kwartier kunnen overnachten


Vlammen doen we cker, alleen denk nu al dat ik dat sprintje tegen jouw EPC rennert ga verliezen, mn runnert rijd een beetje brak..