This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Ommen.

Hallo..
Het wordt me een beetjes duidelijk. Proeflicentie is 72,50. Dit bedrag houdt in 15 verzekering, 14 matje, 6 bijdrage, 20 borghoesje en 12,5 daginschrijving. Klopt het zo of is het anders?
Wanneer ik me voor de volgende SBO sprint inschrijf, hoeveel moet ik dan betalen als de proeflicentie 2 wedstrijden geldt?
Klopt het dat met de SBO tioegang dat je gratis toe de camoing ben toegelaten?
Sorry voor de vele vragen, maar ik kom van ver en wil geldt genoeg bij me hebben.
 
Neem 200 euro mee heb je altijd genoeg
 
Mijne staat nog op de kar.... nog van damwoude :+ moet ff kijken of ik present ben

Zo het nu staat niet maar we zien wel

Scooter moet igg ook nog goed klaar en weinig tijd voor :*
 
Razma said:
Voor de proefstartlicentie betaal je 72,5 euro. dat is dus alleen voor je verzekering en de aanmelding bij de MON.

@ smw0480: zoals hierboven duidelijk staat is de 72,5 euro alleen de verzekering en aanmelding MON...

met andere woorden... met een volledige licentie begin dit jaar had je alles al rond gehad :*

Dus wil je nog twee wedstrijden rijden :
- betaal je 72,5 euro voor de aanmelding MON en krijg je alle papieren mee die je moet invullen en terugzenden
- de daginschrijving 12,5 euro zoals een startbewijshouder
- dagverzekering 15 euro (omdat de medische keuring niet in orde is voor je proefstartbewijs
- borg hesje is altijd elke wedstrijd (buiten volledige startbewijshouders)

Lijkt erg duur als je het zo doorleest, maar het is niet anders als een volledig startbewijs, maar dan voor 2 wedstrijden.
Wil je na deze 1 wedstrijden nog meer meerijden hoef je uiteraard niet 125 euro voor de licentie te betalen maar 125 - 72,5 euro = 52,5.

Kampeerterrein ed valt buiten de SBO en ik geloof dat hier wel info staat in dit topic, evenals voor zondag.
 
Hallo...
Dat is géén antwoord op mijn vragen!!!!!
Graag antwoord.

Heb dit voor ditechist geschreven.
 
ik hoorde iets van datr er mensen op een andere camping gingen slapen inverband met het niet toegestaan van aanhangers en dergelijke op kampeer terein.

wie weet hier meer van ?
 
hehe eindelijk kom ik er eens tussen, ik kan niet 24uur per dag dit forum in de gaten houden, omdat ik ook nog veel andere dingen moet regelen, maar ik zou even een paar dingen op een rijtje zetten:

Doe je mee met de sprints dan mag je in het rennerskwartier staan (met aanhanger en busje e.d.) ook voor overnachting blijf je dan gewoon in het rennerskwartier.

Bezoekers moeten hun scooters op de parkeerplaats bij de camping zetten. auto's van bezoekers zijn niet op het terrein toegestaan, die moeten hun auto op de aangegeven parkeerplekken zetten.

Als rijder van de SBO heb je gratis entree.

En op zaterdag en zondag worden 2 afzondelijke sprints gehouden, op zaterdag de competitie van de SBO en op zondag gewoon vrije sprints (dus dit is helemaal los van elkaar) wil je 2 dagen sprinten dan betaal je dus gewoon 2 x het sprint bedrag.

Ga je overnachten dan hoef je maar €5,- entree te betalen en dan omdat het een camping is waar je staat gewoon de €10,- erbei.

Voor vragen kan je ook ff bellen naar 06-50922744 (alleen dringend aangezien ik om 13:00 al in Ommen ben)
 
K_nien: Mag ik wel met een camper het kampeer terrein op?
En is er een stroomvoorziening?
 
Moet je nou perse opgeven voor ommen op de eerste pagina van dit topic of kan ik er eventueel alsk ga gewoon heen scummen en me daar inschrijven voor de dag inschrijving van de sbo ...???

Iemand ?
 
Dure meeting als ik zondag alleen wil gaan sprinten
17 euro om alleen te sprinten op zondag+ dat mn hok waarschijnlijk focking gaar loopt, het voor ons focking ver rijden is maar toch dr naartoe gaan om te sprinten:7 8P


See you sunday})
 
Zou ook graag willen weten hoe het zit met de stroomvoorziening op de camping!

Wij gaan na de voetbal rijden. Zijn er pas om 12 uur. Dan kunnen wij de camping zeker niet meer op?
Dan kramperen we wel voor de ingang ofzo!

Heb er iig erg veel zin in! 8)