Meeting in het Noorden.

In het Noorden lijkt mij ook wel wat, alleen julie uit Friesland zien het natuurlijk niet zitten hier in Noord Holland te racen. De Jager Scooters vind het misschien wel wat. Is te proberen tenminste. Ze liggen aan een mooi Industrie tereintje! Testbankie erbij!!!!
 
je hebt noord nederland en je hebt west nederland.....

Noord holland ( de jager e.o.) is dus gewoon no-mans-land

groningen/friesland/drenthe staan bij iedereen bekend als de noordelijke provincies.

dus ik denk dat jij een beetje dit topic verkeerd intepreteert ;)
 
Originally posted by Boeie
je hebt noord nederland en je hebt west nederland.....

Noord holland ( de jager e.o.) is dus gewoon no-mans-land

groningen/friesland/drenthe staan bij iedereen bekend als de noordelijke provincies.

dus ik denk dat jij een beetje dit topic verkeerd intepreteert ;)

Ja ik snapte ook wel dat hier het boeren gedeelte van NL werd bedoelt. Wat denk je waarom ik er bij zet of ze dat wat vinden om het misschien in Noord Holland te doen. Verder lezen dan je neus lang is! :+
 
Originally posted by AeroxChest
Ja ik snapte ook wel dat hier het boeren gedeelte van NL werd bedoelt. Wat denk je waarom ik er bij zet of ze dat wat vinden om het misschien in Noord Holland te doen. Verder lezen dan je neus lang is! :+
leer formuleren, ik kon het er iig niet uit opmaken, enne, die eerste zin van je slaat natuurlijk nergens op, ook dat kan je beter ff anders formuleren....

(om flames te voorkomen)
 
Originally posted by AeroxChest
In het Noorden lijkt mij ook wel wat, alleen julie uit Friesland zien het natuurlijk niet zitten hier in Noord Holland te racen. De Jager Scooters vind het misschien wel wat. Is te proberen tenminste. Ze liggen aan een mooi Industrie tereintje! Testbankie erbij!!!!

Niet goed geformuleerd???? Ik vraag hier toch of ze het zien zitten hier in Noord Holland???? En jij komt met Noord Holland no-mans-land. Dat slaat nergens op en in west Nederland zitten toch alle boeren bedrijven????
 
Originally posted by AeroxChest
In het Noorden lijkt mij ook wel wat, alleen julie uit Friesland zien het natuurlijk niet zitten hier in Noord Holland te racen.
Met deze zin bedoel jij iets anders, onder het noorden wordt dus verstaan Noord nederland en niet Noord Holland, nu duidelijk? :|
 
Aeroxchest: Noord Nederland wordt Groningen, Frieslan en Drenthe mee bedoeld... Voor jou dus de boerenprovincies, misschien snapt je hersencel het nu wel :|

Altijd dat gekanker over boeren provincies... Die streek waar jij woont, die is lekker trendy :r
 
Originally posted by erwinski
hmz, of houd het in het oosten vh land, want hier in de buurt is nooit zo iets ( in de buurt bedoel ik de "boeren" - provincies )

GRTZ

remember almelo....
 
hardenberg is idd niet echt ver van almelo IMHO:

Van : Almelo (7601, NL)
Naar : Hardenberg (7771, NL)
Lengte : 40.7 km
Duur : 01:01 uur

dat is te doen..... ik reed vaak 55 km naar mn dealer toe ;)
 
Originally posted by Boeie
hardenberg is idd niet echt ver van almelo IMHO:

Van : Almelo (7601, NL)
Naar : Hardenberg (7771, NL)
Lengte : 40.7 km
Duur : 01:01 uur


Dan rij je nog om ook, ik heb dat meerdere keren gereden en het is nog geen 25 km :)
 
Originally posted by Razma
is Deventer ook niet noordelijk genoeg?

Voor mij en veel anderen die auto (of een Carma) hebben is het te doen, maar van Groningen naar Deventer op de scoot is nogal een pleuriseind hoor :)
 
Originally posted by thewhiterabbit
Er is meer dan genoeg interesse in Groningen vooral, voor Meetings en Races, dus organiseer er maar eentje!!


The White RAbbit

Hier in Leek wilde de gemeente in ieder geval al niet meewerken, dus dan wordt het weer een illegaal iets en dat zuigt...

Edit: Ik zie hier maar weinig lui uit Groningen, veel meer Friezen...
 
Originally posted by NastroAzzuro


Hier in Leek wilde de gemeente in ieder geval al niet meewerken, dus dan wordt het weer een illegaal iets en dat zuigt...

Edit: Ik zie hier maar weinig lui uit Groningen, veel meer Friezen...

Er komen gelukkig steeds meer Friese members bij :D nou nog meetingkje, zal hier ook wel 's ff gemeente proberen, terrein genoeg hier bij de haven...en anders in Leeuwarden ofzo :)
 
Back
Top