meeting hoek van holland 1 september.

kut, volgens mij moet ik naar duitsland naar me meisje,

klotezooi, ik moet aan jullie toegeven dat ik liever naar duitsland ga, maar ik ben ook al weken aan m'n scooter bezig!

Tjeesus!!!!!!!!!!!!

ik laat het nog ff horen!
 
Originally posted by Haagze sf2
SPRINTS GAAN WEL DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!

en heb zaterdag weer gesprek met cops HvH hoe ze alles gaan afzetten daarzo.

Dus dat zit wel goed :)

Voor meer info : Scooterz.tk Forum

Vragen kan je ook daar deponeren, want de organisator kan hier niet posten :?

Weet ook niet waarom :?
 
Originally posted by aerox-fan


sprintjes komen er zoiezo wel hoor, alleen de testbank is nog niet helemaal zeker

DOED je weet nu nog niet zeker of de testbank wel komt??? Lekker georganiseerd... Beter regel je alles goed voordat er dalijk mensen voor lul naar de meeting komen en misschien veel geld uit geven om er te komen..:!
 
JUIST JA!! idd wees maar gewoon tevreden en je kan het zelf ook nog hartstikke gezellig maken! BTW toch vind ik sprintjes leuker....

Martijn
 
Originally posted by Mark@Typhoon


DOED je weet nu nog niet zeker of de testbank wel komt??? Lekker georganiseerd... Beter regel je alles goed voordat er dalijk mensen voor lul naar de meeting komen en misschien veel geld uit geven om er te komen..:!

DOED ik organiseer heel die meeting niet eens, dus wat zeik je tegen mij
 
hoek van holland is nogal groot, welke camping is het dan?, mijn scoot is nogal snel, heb geen zin om eerst de aandacht te trekken van alle agenten die niet weten dat er een meeting is, voordat ik op de goede camping sta!
 
errug veel mensen die gaan komen geloof ik, als iedereen ook echt komt wordt het behoorlijk vet die meeting, en die sprintjes komen toch wel, die testbank die zou komen heeft die van mij toch al opgestaan, van GJB in naaldwijk toch?, ik weet nu al waar het is, ( zie links op pagina 5 ) + routebeschrijving, iedereen, gewoon komen, ik kom ook met mijn net ingereden Zip sp2000 met het nodige pretspul, en ik win die sprintjes, hahahaha. wordt een druke boel dus gewoon komen!!!!!!
 
Nee klopt geen bank en voro het kaartje moet je ff iets terug lezen staat daar ergens geloof ik....... BTW de organisatie praat zondag nog maals met GJB we zien het wel en wees blij dat er uberhaupt een meeting MET vergunningen is heeft toch geen zin om het allemaal af te gaan kraken.. Of wel soms?

Martijn
 
Pics: direct van haagse forum geplukt

getpicture.php


P1003726.jpg

P1003727.jpg

P1003728.jpg
 
Back
Top