H Henri Well-Known Member 23 January 2007 #122 Hans. said: Nou moet ik zelfs jullie teleurstellen :X Gister aangehouden, reed 60 in een 30km zone. Dus ik kan m'n geld nu wel ergens anders voor gebruiken :X Click to expand... Teken bezwaar aan heb je 2 maanden uitstel
Hans. said: Nou moet ik zelfs jullie teleurstellen :X Gister aangehouden, reed 60 in een 30km zone. Dus ik kan m'n geld nu wel ergens anders voor gebruiken :X Click to expand... Teken bezwaar aan heb je 2 maanden uitstel
Slome Honda Dealer 24 January 2007 #123 Ik wil bij deze een voorstel doen om de datum te verplaatsen naar 24 februari. Same place, same time. Iemand mee eens? Aanvankelijk had ik 17e in gedachte, maar alsik het goed heb is het dan Carnaval?
Ik wil bij deze een voorstel doen om de datum te verplaatsen naar 24 februari. Same place, same time. Iemand mee eens? Aanvankelijk had ik 17e in gedachte, maar alsik het goed heb is het dan Carnaval?
Hans Officieel volwassen? 24 January 2007 #124 Ja dan is het idd Carnaval maar de 24e is dus ook Club r_AW, de 24e gaat voor mij dus niet lukken
Slome Honda Dealer 24 January 2007 #126 op zondag vaak wel meeste mensen werken toch overdag op zaterdag? Of ben ik de enigste stakker die dan moet werken?
op zondag vaak wel meeste mensen werken toch overdag op zaterdag? Of ben ik de enigste stakker die dan moet werken?
R-R5 papaya puree 26 January 2007 #131 Hans. said: Ja dan is het idd Carnaval maar de 24e is dus ook Club r_AW, de 24e gaat voor mij dus niet lukken Click to expand... In de p60? Ook een keer geweest, mooi feestje
Hans. said: Ja dan is het idd Carnaval maar de 24e is dus ook Club r_AW, de 24e gaat voor mij dus niet lukken Click to expand... In de p60? Ook een keer geweest, mooi feestje
SSR Lycorda .GC only. 27 January 2007 #132 Volgens mij word dit een zomermeeting omdat dan iedereen pas tijd heeft XP
Hans Officieel volwassen? 27 January 2007 #135 RRtje said: In de p60? Ook een keer geweest, mooi feestje Click to expand... Idd in de P60
Laurens. Do the Dahmer! 27 January 2007 #136 Maykel said: Ja dit word dus niks. Ik blijf wel in Assen Click to expand... jij gaat maar mooi, ik wil je kop vanavond niet zien.:|
Maykel said: Ja dit word dus niks. Ik blijf wel in Assen Click to expand... jij gaat maar mooi, ik wil je kop vanavond niet zien.:|