Meerdere boxen + 2 accu's

crazybond700 said:
GTO936E.jpg

Heb je 2 speakertjes voor 95 euro. Maar dan heb je wel redelijke kwaliteit.

waar kan ik die hale ?
 
phantomking said:
De versterker levert gewoon maximaal 200 watt. Als je dit over meerdere speakers/woofers/tweeters gaat verdelen, gaat de kwaliteit van de muziek sterk achteruit. Het is niet zo "hoe meer speakers ik aansluit, hoe meer geluid ik krijg" Je krijgt 200 watt van de versterker, en er is absoluut geen manier om daar nog meer geluid uit te krijgen. behalve met een andere versterker. Het beste is om gewoon 2 speakers op dat ding aan te sluiten, en niet meer. Wil je dat wel, moet je gewoon een andere versterker hebben. een 3 kanaals bv. 2 voor speakers, en 1 voor een sub.


daarom draait mijn sub ook op een aparte 4 kanaals 1000w mosfet versterker die gecrossed/gebridged is naar 1 kanaal

op alle 4 de ingaande kanalen komt hetzelfde monosignaal binnen welke alleen de lage tonen bevat

voor de overige 4 achterspeakers liggen er 2 250w versterkers die dit aansturen

en voorin 2 100w kijkshopversterkers voor 2 speakers

dit geeft een behoorlijk geluid (en stroomverbruik :X )

mvg

frank
 
franky said:
daarom draait mijn sub ook op een aparte 4 kanaals 1000w mosfet versterker die gecrossed/gebridged is naar 1 kanaal

op alle 4 de ingaande kanalen komt hetzelfde monosignaal binnen welke alleen de lage tonen bevat

voor de overige 4 achterspeakers liggen er 2 250w versterkers die dit aansturen

en voorin 2 100w kijkshopversterkers voor 2 speakers

dit geeft een behoorlijk geluid (en stroomverbruik :X )

mvg

frank

Een 4 kanaals versterker krijg je nooit naar 1 kanaal gebrugt, of je sub moet een DVC wezen maar dan hou je nog 2 kanalen...
 
De spanning maakt weinig of niks uit het is de STROOM die uw klank bepaald
spanning heeft er niks mee te maken! Daarom kan je dus je luidsprekers van je auto even goed aansluiten aan je stereo thuis alhoewel ze er normaal niet voor zijn gemaakt. Zie vooral naar de Frequentie van een box en het vermogen is bijkomdend.
 
Made in AJ said:
Een 4 kanaals versterker krijg je nooit naar 1 kanaal gebrugt, of je sub moet een DVC wezen maar dan hou je nog 2 kanalen...


ja ik heb hem niet aangesloten dat heeft mijn baas voor me gedaan (wil de versterker niet mollen ,btj duur) maar het is een 4kanaals wat hij er verder mee heeft gedaan zou het niet weten

maar er komen 2 dikke kabels vanaf richting sub

zal het hem morgen vragen (of zo nog als hij zn mail bekijkt)
 
je kan gewoon al die boxen nemen, houd al1 rekening met snelle tot zeer snelle lege accu als je muziek hard aanzet met motor uit. je doet er dan ongeveer een kleine 3 kwartier mee
 
Back
Top