medewerkers/vrijwilligers gevraagd

Kenny

gepensioneerd
Zoals iedere stichting heeft ook de SBO vrijwilligers/medewerkers nodig op en rond de baan.

De SBO is op zoek naar mensen die het hart op de goede plaats hebben zitten en de sport een warm hart toe dragen.
Het is niet geheel vrijwillig, want je krijgt er vergoedingen voor die gebaseerd op je werkzaamheden opgesteld zullen worden.

Vooral voor de races heeft de SBO nog mensen nodig die bv baanofficial willen zijn. Dichterbij kun je écht niet komen !
Als baanofficial werk je op de baan en rijden de racers letterlijk voor je neus langs...

Het is wel een belangrijke en verantwoordelijke taak want jij zult degene zijn die op het moment van een crash moet ingrijpen.
Wees er dus zeker van dat je deze taak aankunt, want in sommige gevallen kunnen er gevaarlijke situaties onstaan waar jij op dat moment de verantwoording over hebt voor een goede afloop...

Verder zal je een tranining krijgen van mensen met ervaring en ga je toegang krijgen tot een apart subforum hier dat alleen toegankelijk is voor SBO medewerkers. In dit subforum kun je dus overleggen met de rest van de crew en kun je zelf een steentje bijdragen in het verbeteren van evt gebreken.

Dan is de SBO nog op zoek naar technische mensen die het "hoofd tc" willen bijstaan op de races en de sprints.
Hiervoor ga je geen aparte training krijgen, deze mensen moeten zelf al heel wat kennis in huis hebben om deze taak uit te voeren.
Voor deze functie moet je al een technische achtergrond hebben op bromfiets en scooter gebied (niet hogeshool afgestudeerd uiteraard), maar wel gewoon de kennis.

Ben je serieus in één van deze functie's geintresseerd post dan hier wat je wil doen en vooral ook wat je beweegt dit te gaan doen.
Verdere informatie krijg je dan in het aparte subforum voor SBO medewerkers waar ook alleen maar SBO medewerkers toegang tot krijgen.

Dus ben je geintresseerd laat het ons weten en wij kijken of jij degene bent die de SBO goed kan gebruiken.

mvg
kenny alberts
SBO Coördinator
 
Advertisement - register to remove this

Trouwens, het is wel leuk om te weten dat je in een gezellig team komt :) Het 1e jaar is onder de vrijwilligers goed bevallen.
 
opzich lijkt het me super maar ik heb een paar problemen :
1 ik ben bijna 15 jaar :(
2 ik heb geen vervoer om naar de races tegaan :(
3 ik zit ook nog met school
dus ik weet niet of hier oplossingen voor zijn maar hij lijk me opzich super toff
 
idd, leeftijd maakt niet uit, vervoer kan altijd wel worden geregeld en volgens mij zit de helft nog wel op school onderhand, ik zelf ook, kheb gewoon af en toe een zondag geen tijd om huiswerk te maken :P
 
ik woon in stadskanaal
maar ik heb dr ook nog een baan bij (die ik wel nodig heb ) om mijn scooters tebetalen:P
en school is wel nu best wel belangrijk voor me want ik ben nu al beetje bezig met examen enzo .
en welke dagen zijn er races of allen in het weekend?
ik heb echt zeer veel interesse allen ik heb een beetje druk leven geloof k :P
ik hoor het wel
 
Normaal gesproken zijn de races en sprints op een zondag. Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen, er was afgelopen jaar een keer een race op zaterdag en een sprint door de weeks.
 
Ik ben hier ook geïntresseerd in,

Zal me maar ff voorstellen ben Remon de Keijzer, 16 jaar.. Sleutelende/sprintende tiener en ben afgelopen jaar bij bijna iedere SBO Sprint aanwezig geweest op Sbo Sittard na. Heb zelf nog nooit mee gedaan maar ben altijd wezen kijken vind het dus ook super gaaf om te zien, en t zou dan helemaal cool zijn wanneer ik er zelf een steentje aan kan bijdragen.

Ik ben in het weekend altijd beschikbaar en e.v.t ook doordeweeks! Heb intresse in Baanofficial :)

Grtz, Remon
 
Ronnie said:
Normaal gesproken zijn de races en sprints op een zondag. Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen, er was afgelopen jaar een keer een race op zaterdag en een sprint door de weeks.

ow dan zou ik wel kunnen denk ik zal even in overleg gaan met mijn ouders ect.
kan ik misschien een msn aders van een SBO crew krijgen dat praat wat makelijker ;)
 
ik neem binnenkort contact met je op via msn.
na morgen gaan we de winterstop in en gaan we eerst even van onze welverdiende rust genieten.
neemt niet weg dat ik je er graag bij wil hebben volgend jaar mocht je interesse hebben na de info.
heb dus even geduld en je ziet me vanzelf verschijnen op msn.
 
ik heb ook zeer veel intresse..als baanofficial

zit ook alleen met 2 problemen
1. geen vervoer( mischien woont 1 van de andere crew members in tilburg?)
2. alleen tijd in het weekend ( weet niet of er doordeweeks iets moet geregeld worden zoja heb ik tijd na m'n werk)

laat verder maar iets weten msn: royko_7@hotmail.com
 
ik ben al een aantal keren aanwezig geweest als official :)
samen met Niek.

mijn naam is Vincent wat sommige nog niet wisten.. ;)
volgens niek was het goed als ik bij de crew kwam alleen moet ik nog een bevestiging hebben van Inne ofzo..

ik was op
zoetermeer, nijmegen en eindhoven :) gister met het oranje petje
 
Back
Top