hooi allmaal ik heb wat raars zeg ik had nieuwe cilinder op me scooter gezet en nieuwe rolletjes en toen ik hemwilde testen reed dat maffe ding achteruit en ging op me bek , hoe de fuck kan het ..wat ken ik hier aan doen ?
ik heb wel vaker een scooter/brommer gehad die achteruit reed , bij rush is het niet zo moeilijk , daar moet je 2 draadjes omwisselen bij de ontstekingsstekker (had ik per ongeluk omgewisseld) dit kan bij jou ook zoiets zijn , eigenlijk kan het alleen maar de ontsteking zijn, dit is eigenlijk het enigste wat je MOET veranderen zodat het andersom loopt. de carb/cilinder en krukas gedeelte kunnen gewoon andersom draaien.
ontsteking zit aan de andere kant.
De draden voor de ontsteking zitten naar mijn weten niet onder die zwarte kappen onder je achterkap. Bedoel je misschien de binnenkappen? dus je voetenplateau en knieschilden?
Maar het is niet om het 1 of ander...maar het is een topic van 4 jaar oud he
de search is om dingen op te zoeken , niet om oude topics omhoog te halen..
de search gebruik je om te kijken of er soortgelijke problemen oid zijn als dat jij hebt of weten wilt , als er geen antwoord op je vraag is of je snapt iets echt niet zul je even zelf een topic moeten aanmaken.
Zie de laatste reactie van Melf hierboven. Het is top dat je de search gebruikt, maar niet dat je die oude topics dan kickt. Het gebeurt regelmatig dat (niet oplettende) users dan weer gaan reageren op het probleem uit de 1e post. Daar schieten we dus niks mee op.
Voortaan even zelf een topic aanmaken, als je geen oplossing vindt in de search