kan moeilijk testen met starten aangezien dat die alleen start met rechtstreekse benzine toevoeg in cilinder, normaal komt er benzine uit ja en keeringeen zijn vervangen aangezien er een nieuwe krukas in zit
- Als je een aantal keren gestart hebt, zit er dan wel benzine in de vlotterkamer van de carburateur?
- Als je het brandstofslangetje bij de carburater los trekt en je doet een startpoging loopt er dan wel benzine uit het slangetje?
- Keeringen in orde?
alle pakkingen zijn vernieuwd nieuwe cilinder nieuwe carbu en heb nog niet geprobeert aangezien die gewoon voledig niet wilt startencilinder zit luchtdicht op het blok? ofwel alles schoongemaakt voor montage? verse pakkingen?
heb je al met sproeiers gespeeld? een 70cc heeft meer dorst dan een 50
Juist ja, daarom mijn vragen in mijn post#2 waar ik geen of onduidelijk antwoord op krijg.Dus ergens stagneert je benzine toevoer.
Met starten bedoel ik niet dat de motor daarna ook daadwerkelijk loopt maar gewoon na een aantal keren de startknop gedrukt te hebben of gekickt te hebben.kan moeilijk testen met starten aangezien dat die alleen start met rechtstreekse benzine toevoeg in cilinder, normaal komt er benzine uit ja en keeringeen zijn vervangen aangezien er een nieuwe krukas in zit
Oh????, dat had je ons nog niet vertelt, maar ook nieuwe keerringen kunnen lekken, maar we gaan er even van uit dat ze goedgeplaatst zijn en ze niet lekken.ja en keeringeen zijn vervangen aangezien er een nieuwe krukas in zit
Juist ja, daarom mijn vragen in mijn post#2 waar ik geen of onduidelijk antwoord op krijg.
Met starten bedoel ik niet dat de motor daarna ook daadwerkelijk loopt maar gewoon na een aantal keren de startknop gedrukt te hebben of gekickt te hebben.
Misschien kun je dan alsnog even antwoord geven op de eerste 2 vragen van post#2 want dit is wel belangrijk om te weten.
Wat bedoel je met "normaal komt er benzine uit", neem je dit aan of heb je dit geconstateerd en waar komt dit uit?
Oh????, dat had je ons nog niet vertelt, maar ook nieuwe keerringen kunnen lekken, maar we gaan er even van uit dat ze goedgeplaatst zijn en ze niet leka
Als ik de benzine toevoer van de carbu haal en begin te kicken druppelt er benzine uit niet van 1 druppeltje maar ook niet dat het echt looptJuist ja, daarom mijn vragen in mijn post#2 waar ik geen of onduidelijk antwoord op krijg.
Met starten bedoel ik niet dat de motor daarna ook daadwerkelijk loopt maar gewoon na een aantal keren de startknop gedrukt te hebben of gekickt te hebben.
Misschien kun je dan alsnog even antwoord geven op de eerste 2 vragen van post#2 want dit is wel belangrijk om te weten.
Wat bedoel je met "normaal komt er benzine uit", neem je dit aan of heb je dit geconstateerd en waar komt dit uit?
Oh????, dat had je ons nog niet vertelt, maar ook nieuwe keerringen kunnen lekken, maar we gaan er even van uit dat ze goedgeplaatst zijn en ze niet lekken.
Ja maar mijn vraag is dan waar, de benzine geraakt tot in de carbu en lijkt verder te kunnen want toen ik net starte me naft in bougie gat en tape over carbu lucht inlaat was de tape helemaal verzopen in naftAls je benzine in je bougiegat doet en dan start hij wel, dan heb je dus vonk en compressie, en die benzine die je zelf toevoegt is het probleem dan.
Dus ergens stagneert je benzine toevoer.
Welke kleppen zouden goed zijn voor een DR70 heb op dit moment een dmp membraan stekenAls de Bougie niet nat word :
Spruitstuk ( lek )
membraan (kleppen)
Krukas keerringen.
Vacuumslang bij vacuum Benzine pomp
Hij start en loopt voor een tijdje( 1min max ) en dan valt die stil heb de carter opengedaan ziet er allemaal oke uit zal nu eens proberen met een grotere sproeierMmm, maar wanneer jij brandstof bij je bougiegat doet dan start hij wel?
Ja of er zit nog wat restandjes van dat in je carter die je dan ziet.
Of, en daar lijkt het nu dan op. Je mengsel is te arm.
Waarschijnlijk valse lucht en of te kleine sproeier.
Toevallig een voorstel welke sproeier maat?Mmm, maar wanneer jij brandstof bij je bougiegat doet dan start hij wel?
Ja of er zit nog wat restandjes van dat in je carter die je dan ziet.
Of, en daar lijkt het nu dan op. Je mengsel is te arm.
Waarschijnlijk valse lucht en of te kleine sproeier.
Sproeier 80 op een polini cp carb met polini powerfilter en een team 4 polini krul uitlaatWat heb er er nu in zitten en wat voor n filter? Welke carb. En uitlaat maar opzich 8590 moet je wel wat doen normaal gesproken.
Start nog steeds niet van zichzelf maar wel met naft in bougie, hij blijft ook alleen draaien in hoge toeren, het moment dat je hem laat lage toeren berijken valt die stilJa klein maar opzich zou hij wel wat moeten doen, knal er is iets rond de 95 ofzo erin.
Met choke proberen
Waar zou je denken dan? Zou het niet kunne dat de stationair moet afgestelt worden of?Ja dan heb je toch echt ergens valse lucht
Zeker want keeringen zijn gloed nieuwKijk de Krukas keerringen eens na .
Bij mij zijn sinds enige weken scooters gebracht met kapotte Krukas keerringen , denk dat het het weer te maken heb waar oude zooi niet tegen kou kan
Lijkt er op dat hij het mengsel terug blaast , kijk je dmp membraam eens na , of de kleppen wel dicht zitten .Ja maar mijn vraag is dan waar, de benzine geraakt tot in de carbu en lijkt verder te kunnen want toen ik net starte me naft in bougie gat en tape over carbu lucht inlaat was de tape helemaal verzopen in naft