Mbk booster start moeilijk en valt uit bij kwart gas

De Vos Tibo

New Member
Hallo

Ik heb een nieuwe cilinder op mannen mbk booster geplaatst minerelli verticaal. Startte niet dan achter dat hij valse lucht trok dus en andere pakking er tussen dan draaide hij. Gister begon ik met mannen carb nastellen en een paar testrondjes maar daad al bwaaaap bij meer als kwart gas ik dacht dat het waarschijnlijk teveel lucht maar luchtschroef zat al ver ingedraait. Was een beetje aan het testen in de buurt toen ik me scooter weer zou starten maar gij startte niet en voor altijd met 1 kick en nu vandaag startte hij al 4 van 5 keer maar elke keer alsk 10 meter rij valt hij uit en startte ook alleen door wat verschillende sproeiers te proberen weet iemand wat het kan zijn? Alvast bedankt

70cc polini
17,5 mm koolhydraten
nieuwe lidraamplaatjes polini
 
Advertisement - register to remove this

Krukas keeringen al bekeken? Wat je ook zou kunnen doen is als de scooter loopt en loopt stationair even deo of remreiniger op de cilinder spuiten (cilinderkop bijv) als die anders gaat in toeren zit het daar.

Heeft de scooter lang stil gestaan?
 
Krukas keeringen al bekeken? Wat je ook zou kunnen doen is als de scooter loopt en loopt stationair even deo of remreiniger op de cilinder spuiten (cilinderkop bijv) als die anders gaat in toeren zit het daar.

Heeft de scooter lang stil gestaan?
Krukas keeringen nog niet bekeken
scooter heeft het laatste jaar niet lang stilgestaan. En de laatste maanden bijna iedere dag wel gereden.
Bedankt voor me te helpen zal het even nalopen.
 
Back
Top