MBK booster start niet

ilyestheboy

Member
Hey,
Ik heb mijn scooter ergens laten afstellen maar die garagist is olie aansluiting vergeten dus mijn cilinder zei tegen mij daag, dus ik heb een DR50 gekocht en die eronder gezet nu starte die direct toen ik die had verandert heb die 10 minuten laten lopen zonder gas te geven, daarna gaf ik gas en ging die af daarna starte die niet meer die wilt starten maar doet het niet en toen ik die DR50 had gemonteerd heb ik ook een yasuni R erop gezet, zou dit door de uitlaat zelf kunnen? of zou die niet genoeg brandstof krijgen? Sinds er maar een 12mm carb op zit (word zo snel mogenlijk verandert naar 17,5) er zat een 112 sproeier op maar heb die verandert naar 80 omdat 112 veelste hoog is. Nu vonkt mijn bougie, heb ik compressie, heb ik een sproeier omlaag gegaan, carb gereinigt etc. start ook niet met remreiniger.

Enige idee waarom die niet zou starten?

-mbk booster 07 naked
-DR50
-Yasuni R
-12mm carb
-malossi multivar
-Ontgrensd filter

Advertisement - register to remove this

Wat bedoel je hiermee, lekker origineel laten met die setup.
bij mn luchtfilterdoos is er zo’n zwart staafje vanachter en da ontgrensd de luchtfilter zodat er minder lucht in komt.Wbj met origineel laten?
Post automatically merged:

bij mn luchtfilterdoos is er zo’n zwart staafje vanachter en da ontgrensd de luchtfilter zodat er minder lucht in komt.Wbj met origineel laten?
meer lucht*

Dir staaf moet er terug in. Een Dr50 is een vervang cilinder. Die heeft geen extra lucht nodig.

Yasuni R heeft twee begrenzers. In de uitlaat en in de demper.

De 12mm carburateur is goed voor deze setup! Sproeier 74 of 76 zou moeten volstaan met staaf in de luchtfilter.

Dir staaf moet er terug in. Een Dr50 is een vervang cilinder. Die heeft geen extra lucht nodig.

Yasuni R heeft twee begrenzers. In de uitlaat en in de demper.

De 12mm carburateur is goed voor deze setup! Sproeier 74 of 76 zou moeten volstaan met staaf in de luchtfilter.
Top, en bedankt natuurlijk maar ik heb ook al zonder luchtfilter geprobeert en die wou toch niet starten heb ook de sproeier verandert naar 74

Top, en bedankt natuurlijk maar ik heb ook al zonder luchtfilter geprobeert en die wou toch niet starten heb ook de sproeier verandert naar 74
Ik denk dat je de opmerking van @Tim Ark niet helemaal begrepen hebt.

Zonder luchtfilter krijgt het blok nog meer lucht dan met een ontgrensd luchtfilter.

Back