Bawsin
New Member
Hey!
ik heb hier al meer als 10 jaar een booster spirit staan eerste model
ooit zwaar accident mee gehad maar nooit verkocht. de liefde was te groot xD
door de jaren heen heb ik veel onderdellen overgenomen van kameraden
met gevolg dat ik een garage vol onderdellen heb maar nooit de tijd gehad om er iets mee te doen
nu werd het tijd om er iets mee te doen!
setup ://
polini 50 cc 250km atm
polini high speed vario
hebo koppeling rode trek veertjes rode mallosi drukveer
polini big valve membraam
polini scooter team uitlaat
delortto 17.5 sproeier 104 atm
malossi power filter
koso teller
ngk bougie kabel rood
aerox velgen schijfrem voor en achter!
domino commandos snel gas
sport stuur tnt
kill switch
bcd voorkap
nu was mijn vraag ik rij zo al een weekje rond ben bezig met afstellen van sproeier enzo
nu merkte ik dat bij het afstellen mijn bougie op een gegeven moment heel zwart zag en dag later heel wit zag zonder iets te veranderen
meng mijn 2takt zelf benzine E95 E5 samen met champion 2 takt olie verhouding 1/40
ook is hij al een paar keer uitgevallen tijdens het rijden vermoed warm lopers kreeg hem wel telkens terug aan
vandaag de cilinder eens open gedaan om te dubbel checken nu merkte ik dat die zuiger wat beschadigd was aan de boven kant int midden allemaal kleine tikjes uit heb jammer genoeg geen foto getrokken weer slim van mij :/ hij steekt al terug in elkaar met nieuwe o-ring pakking en dat was mijn laatste in huis
heeft iemand een idee hoe zo iets komt ?
hier een beetje de geschiedenis van mijn scooter
2003 vlak na aankoop
2003/2008 na wat pimp werkt
2008/2011 Na instalatie van aerox velgen en remmen
2011 aangereden in de flank door een vrouw gevolg 3 dagen in coma 1 jaar werk ombekwaam rechtzaken ...
kader krom
2021 terug uitgehaald xD tijd om opnieuw te knutselen !!
ik heb hier al meer als 10 jaar een booster spirit staan eerste model
ooit zwaar accident mee gehad maar nooit verkocht. de liefde was te groot xD
door de jaren heen heb ik veel onderdellen overgenomen van kameraden
met gevolg dat ik een garage vol onderdellen heb maar nooit de tijd gehad om er iets mee te doen
nu werd het tijd om er iets mee te doen!
setup ://
polini 50 cc 250km atm
polini high speed vario
hebo koppeling rode trek veertjes rode mallosi drukveer
polini big valve membraam
polini scooter team uitlaat
delortto 17.5 sproeier 104 atm
malossi power filter
koso teller
ngk bougie kabel rood
aerox velgen schijfrem voor en achter!
domino commandos snel gas
sport stuur tnt
kill switch
bcd voorkap
nu was mijn vraag ik rij zo al een weekje rond ben bezig met afstellen van sproeier enzo
nu merkte ik dat bij het afstellen mijn bougie op een gegeven moment heel zwart zag en dag later heel wit zag zonder iets te veranderen
meng mijn 2takt zelf benzine E95 E5 samen met champion 2 takt olie verhouding 1/40
ook is hij al een paar keer uitgevallen tijdens het rijden vermoed warm lopers kreeg hem wel telkens terug aan
vandaag de cilinder eens open gedaan om te dubbel checken nu merkte ik dat die zuiger wat beschadigd was aan de boven kant int midden allemaal kleine tikjes uit heb jammer genoeg geen foto getrokken weer slim van mij :/ hij steekt al terug in elkaar met nieuwe o-ring pakking en dat was mijn laatste in huis
heeft iemand een idee hoe zo iets komt ?
hier een beetje de geschiedenis van mijn scooter
2003 vlak na aankoop
2003/2008 na wat pimp werkt
2008/2011 Na instalatie van aerox velgen en remmen
2011 aangereden in de flank door een vrouw gevolg 3 dagen in coma 1 jaar werk ombekwaam rechtzaken ...
kader krom
2021 terug uitgehaald xD tijd om opnieuw te knutselen !!