This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

maximum snelheid wordt misschien 30 km!

Sp-Tuner said:
idd! 30 km zou wel heel absurd wezen :| Geloof er niks van dat dit doorgaat!!

Dan kan je beter in je bed blijven liggen, dan vallen er helemaal geen doden meer. Jezus zeg dit is toch triest om nou maar 30km te laten rijden. Wat willen zo over een paar jaar doen dan? 20km laten rijden? Sorry hoor mevr peijs hier los je de hoofd problemen niet mee op. Waarom gooien ze de bromfietsen er niet gewoon van de weg, ben je van dat hele gezeik af. Dit duurt al langer voort dit gezeik betreft bromfietsen, en er is nooit eens een keer wel een goed plan geweest. Het word om de zoveel jaar alleen maar slechter. Ben je tenminste ook dat gezeik van die rollerbank controlle kwijt.
Laat die wouten maar boeven vangen, doen ze ten minste nuttiger dingen voor de samenleving dan jongeren een beetje van hun geld afhelpen...
 
volgens mij zeiden ze 30 op alle fietspaden en de snelheid op de wegverhogen!! als ik het goed had gehoord op het nieuws!
 
ApriliaMaster said:
volgens mij zeiden ze 30 op alle fietspaden en de snelheid op de wegverhogen!! als ik het goed had gehoord op het nieuws!

Dat zal dan wel mooi zijn, denk toch dat niemand zich aan die 30 km/u houd dus gewoon een regel voor niks...
 
de nieuwe regel wordt 30 kmph buiten de bebouwde kom op de fietspaden, en 45 kmph binnen de bebouwde kom op de openbare weg...

leren opletten biggetjes :L
 
x8rX@Special said:
de nieuwe regel wordt 30 kmph buiten de bebouwde kom op de fietspaden, en 45 kmph binnen de bebouwde kom op de openbare weg...

leren opletten biggetjes :L
dan rijd je dus 30 op het fietspad en word je gewoon ingehaald, nee dan kopen de mensen denk ik eerder een snro brommer en laten die 40 lopen, hoef je geen helm op enz. enz. want wat heb je aan een scoot als je mara 30 amg ( in de bebouwde kom mag je zoieso maar 30 )
 

ja maar ze willen het nu gaan omkeren, omdat het veiliger is om langzaam @ fietspaden te gaan, en snel op de weg... vind ik ook veel logischer!
*niet dat het leuk is*
 
x8rX@Special said:
de nieuwe regel wordt 30 kmph buiten de bebouwde kom op de fietspaden, en 45 kmph binnen de bebouwde kom op de openbare weg...

leren opletten biggetjes :L

mag je dan binnen de bebouwde kom harder dan buiten de beboude kom!? :X :? 8P
 
r0bert said:
Wat zit je nou te mieren neuken , de meesten hier hebben 12+ KW op de rollen en rijden 120 digi...
Wat boeit die 10 km/u dan ?

dat zijn mensen die hun scooter meestal niet voor op de straat gebruiken.
dus voor hun boeid het nix nee.

en zoveel zijn dat er niet hoor die 120 digi rijden, vergeleken met de "normale" scooter rijder.
 
r0bert said:
Wat zit je nou te mieren neuken , de meesten hier hebben 12+ KW op de rollen en rijden 120 digi...
Wat boeit die 10 km/u dan ?

Niels said:
als ze de min. leeftijd verhogen naar 17 stort heel de branche in, dat is wat ze willen... en wij (scooterdealers) juist niet. Beter doen ze het dus niet, het max. snelheid verhaal maakt met niet zo veel uit eerlijk gezegt.

tis niet die 10 km per uur wat je meer boete krijgt... maar zoals niels zegt... wat als er strax geen scooterzaak meer over is, waar haal jij dan je onderdelen
 
Pak wel voortaan de fiets:X.
Enne 30 KM/U , dat boeit toch niet:? zolang je maar onder de 0,7 kw blijft
 
krijg je strax lazers en flispalen naast het fietspad voor scooter rijders Dat zou toch niet gebeuren. Gaan ze eerder naast de weg staan. In praktijk komt er toch nix van.
 
Owww... krankzinnige fietspaden flauwekul :X

Ze moeten heel die fietspaden gewoon afschaffen net als in de rest van europa.
De regelzucht van dit land is werkelijk iets om helemaal gestoord van te worden.
 
beter starten we een actiegroep met een website oid.

Vind deze regels persoonlijk nergens meer over gaan iig :|
 
Beter starten we een soort scooter-IRA groep die ongewenste politici uit de weg ruimt en fietspaden opblaast. Dan stoppen we net zo lang anti-tank mijnen onder populaire schoolgaande kindertjes totdat we ons zin krijgen.