Maximale score met GIETIJZEREN cilinder

ZX8Rs

Well-Known Member
Ik ben benieuwd wat de hoogste score is die is behaald met een gietijzeren cilinder.
Het lijkt me daarom leuk om hier je setup te posten met onder andere:

het type blok
de cilinder
de eventuele tuner
het max toerental
de score (PK's en op welke bank dat gemeten is)
en natuurlijk standaard dingen als carb, uitlaat etc.

Nogmaals, het gaat hier om GIETIJZEREN cilinders dus niet om aluminium kits aangezien daar al 652 topics over bestaan.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb wel een leuk gietijzeren (straat) setupje..

Minarelli horizontaal
Malossi Sport 50cc (giet..)
Dell 'orto 17,5mm sproeier 80
Malossi MHR vario 5,1gram
Malossi v-snaar
Hebo verstelbare koppeling rode trekveertjes
Technigas Next R

Leuk voor zo'n 90/95 echte km/h

alleen nog nooit op een testbank geweest, is nie zo in de buurt van den bosch :p
 
RemcoV said:
Volgens mij las ik dat er met een Top Performance ergens tussen de 16/17 pk was gehaald?


Lijkt me sterk aangezien ze zulke scores uit een standaard (soms zelf tuned)team,athena,NG enz. halen.En dat zijn toch veel snellere cylinders dan wat voor gietijzer dan ook.
 
ik meende idd dat TP een hele hoge score had
met een Due Plus icm 24vlak en Shot ofzo :) of een TP Nardo , kan ook :X
Het zal idd zon 15/16 pk hebben en het had een top van 150 ofzo..
 
Jah die cilinder is het, ik zal mijnes als ie af is binnenkort is banken is ongetunde cilinder en verw8 tussen de 12/13 te zitten k reed iig met gemak een 11.4pk top performances (stage 2 3BR) er uit met c16 en 19mm carb

Mijn setup is iig:

Top Performances Due Plus
MHR Uitlaat
Tijdelijk Malossi sport vario
Tijdelijk E13 powerfilter
21mm Dell'ortho
Hebo Race koppeling
Malossi VL12 Membraan
 
Niemand meer info over een 'blauwe top' (pia) aangezien die kwa poortmap erg verschilt met een 'rode top'?
Ik denk eraan om over een tijdje zo een ding onder mijn Zip sp te gooien of een DR70 tuned vandaar dat ik begin over scores en setups want ik ben opzoek naar een knallende giet cilinder.
 
wiwirast said:
Lijkt me sterk aangezien ze zulke scores uit een standaard (soms zelf tuned)team,athena,NG enz. halen.En dat zijn toch veel snellere cylinders dan wat voor gietijzer dan ook.

Vergeet niet dat een goede Top Performace Max tuned icm met een goede setup zeer hard kan gaan ;)
 
Back
Top