Maxima & Willem

-=PIN=-

Retired Die-Hard
Nou, wat alle anti-monarchisten er hier ook van mogen denken, het huwelijk was echt 100% perfect geregeld.
Hulde aan de organisatie en natuurlijk ook aan het bruidspaar...
9||6 :W :W 9||6

btw: Zo'n jurk mag mijn toekomstige vrouw ook wel aan...wow.. :D
 
Advertisement - register to remove this

ab normaal - maxima is konigin.

heb het ook gekeken....vond er niet veel aan maar het was wel perfect geregeld.

EN

Prins Claus is koel 8)
 
hehe ja was wel grappig om te zien :D...... alleen dat ene wat gister op tv was vond ik beetje triest. halve wereld ziet dat en dan laat je een of ander dom mens dat gebeuren met sesamstraat niveau presenteren!!!!


p.s. Viva la republica :p
 
Heb wel wat korte stukjes gezien. Was zeker wel perfect geregeld. Beetje te netjes allemaal maarjah...

Alleen die claus is echt dwaaz, volgens mij hebben ze 'm gisteravond niet helemaal goed opgeladen :p
 
80 000 euro voor een jurk...:| Daar kan je leuke dingen voor doen. Ik vond trouwens dat Wullem haar vol op haar bek moest nemen maar das mijn mening:)
 
Originally posted by Thomas

Alleen die claus is echt dwaaz, volgens mij hebben ze 'm gisteravond niet helemaal goed opgeladen :p

dwd, pas op je woorden, Claus is echt zwaar ziek dus een beetje meer respect is wel op z'n plaats...
 
Originally posted by hebo70


idd.... respect voor claus...

wat een doorzettingsvermogen heeft die man ,hij wilde ook perse zwaaien naar het publiek,erg sympathieke man,kan thomas nog wat van leren:|
 
Back
Top