150/160 is niet zo... zo heet wordt de cilinder niet...
Je moet gewoon de sensor onder het boutje doen van de cilinderkop daar zul je zien dat de temp rond de 80 zal schommelen.
Originally posted by Freestyler 150/160 is niet zo... zo heet wordt de cilinder niet...
Je moet gewoon de sensor onder het boutje doen van de cilinderkop daar zul je zien dat de temp rond de 80 zal schommelen.
je kan deze 160 niet vergelijken met LC natuurlijk he.
Bij LC meet je de vloeistof temperatuur.
Deze jongen had het over de AIM AC temperatuursensor, dus de ring ONDER de bougie.
Als het daar 80 graden blijft is er toch iets goed mis.
Natuurlijk kan je wel zelf wat prutsen met een sensor onder een boutje van je koelkap, maar dan zal je toch nog moeten testen welke temperatuur optimaal is en welke de max.
Bij het remmen na een recht stuk heb je wel wat hogere waarden omdat je fan dan niet meer zo hard draait, maar blijft gemiddeld wel 150.
Ook weer geheel afhankelijk van welek type cilinder.
Mijn Bida bleef vele malen constanter dan de mhr.