max behaalde snelheid met standaard cilinder ??

Status
Not open for further replies.

DarkSaiyan

EVO pk's
wat is de max behaalde snelheid die je met je standaard cilinder hebt gehaald ?? post aub hier :)

ik heb appie SR 2000 (morini *) )

tnt uitlaat
malosi vario
polini koppeling

90 km/h @ teller

EDIT//

vermeld dit in je post :

- snelheid
- scooter type
- veranderingen

EDIT\\
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Yamaha slider toen die nog zo goed als origneel was.

ong 105 op teller
Originele cilinder
Gianelli Nardo
Speedcontrol
2G
17,5mm Carb

**edit 110 op teller van peugeot 205 GT 8P
 
aerox
bidalot s2
multivar + ventivlar
hebo koppeling
DO 17,5mm
hebo membraan
onbegrensde luchtfilter

me tller ging tot 80, die ging ik dik uit
op een autoteller haalde ik goed afgesteld de 91 km/h

maar fok die std cilinders, als je hard wilt vooral lkkr power bij de gashendel wilt hebben dan moet je cker een 70 nemen
 
yamaha aerox , cil std bewerkt . 17,5mm carb . uitlaat zelfbouw , kop bewerkt , vario std bewerkt . spie 16 graden voor gebracht . gewichtje vario 4.3gr 6stuks . top heel snel 113 km/u op de teller . autoteller 103km/u . eigenaar was bejjamin mansoer Suriname alles gedaan door mij :Guido Samson
 
Speedfight, std cilinder std uitlaat doppler krukas, mallossie mutivar, mallossie fy clutch, mallossi v-snaar, 100 @ scoter teller

NTT, std cilinder, mallossie mutivar, gare vertanding, yasuni c16, 110@ scooter teller

Beiden geen tijd aan besteed aan afstellen.
 
Shizzle Snizzle said:
italjet formula williams lc, 110 teller, onbegrensd.
110 teller en 75 langs auto zeker,die F1 tellers zijn bucht,

euhmmmzzzz snelste met std cilinder,yasuni c20,MHR multivar,delta,...(tss de 105/110 op teller(96km/h op --->hyundai coupé 2l 16v)
 
ik geloof er niks van hier hoor sommige mensen beweren dat ze 110 gaan met standaard cilinder (die zo uit de fabriek in je scoot zit) dit kan gewoonweg niet

ik met mijn katana AC uit 98

-Mkhandmade pijp
-hebo vario (afgesteld+drukveer)
-std. 56 sproeier:)

82kmph :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top