maten busjes sr

caliber

Well-Known Member
hallo,

Een kleine update ik heb foto's gemaakt van de voorvork waaronder de sr velg moet komen nu weet ik niet de exacte afstand die moet opgevuld worden om het wiel te centreren omdat ik het materiaal er niet voor heb :(.

Nu weet ik wel dat de afstand tussen de binnenste zijde van de vorkpoten 16cm is en het wiel zo'n +- 12,3cm lengte heeft dus is er nog zo'n 3,7 cm over aan beide kanten die moet opgevuld worden. Maar precies weet ik het niet.

Dus iemand die het wel weet hoeveel er precies moet opgevuld worden??















 
Advertisement - register to remove this

remschijf en klauw monteren.

doosje ringen halen. je velg met ringen centreren. meet de dikte van de ringen op en je weet hoelang je buisje moeten worden.

vergeet niet als je de as aandraaid dat de poten iets naar binnen komen waardoor je remschijf niet meer in het midden van de klauw komt. hou daar rekening mee.

dus je monteerd de schijf en klauw. doet een berg ringen op de as en kijk met hoeveel ringen aan beide kanten. met een vastdraaide moer de schijf niet meer aanloopt in de remklauw. je weet dan hoeveel ringen je hebt gebruikt aan iedere kant. je kan dan door te meten erachter komen hoe groot de bussen moeten zijn.

succes
 
Back
Top