Dag mensen,
Ik heb een probleem , ik heb een cilinder gekregen, met de vraag of ik deze zou willen maken. Dat willen is bij mij nooit zo een probleem. alleen heb ik hierzelf toch een beetje mijn twijfels over.
Het gaat hierbij om een cilinder van Malossi, een gietijzeren, van een gilera citta.
Nu is het volgende probleem onstaan, de nieuwe cilinder is gevallen op de borst. Ik weet niet of dit de juiste benaming is, ik bedoel in iedergeval 1 van de 2 vleugels die aan de onderkant van de cilinder zit, en die het carter in gaan.
De ciinder is nu ook eenbeetje gezet, dit betekend dan dus dat de ziger er niet meer in wil , en dus een beetje gericht moet worden.
Dan zit er nog een scheurtje in de cilinder zelf, die loopt van spoelpoort tot spoelpoort, en is ongeveer 1 mm vanaf de cilinder , dus zit die in de borst.
nu wou ik dit gaanmaken met ZILVERSOLDEREN , is dit de juiste oplossing, is der iets beters, of is het helamaal niette doen ??
heeft hier iemand ervaring meejj , of heeft hier iemand ideeen over?
ik weet namelijkniet of het helmaal goed zal gaan komen met de uitzettingscoeifficient ( het verschildaarvan )...
Mensen laat van u horen...
alvast bedankt...
jaap
(jaapschreuder@hotmail.com)