boeit malossie zuiger in polini cilinder ?

DarkSaiyan

EVO pk's
boeit XXXX zuiger in QQQQ cilinder ?

ik heb een polini 70 cc gietijzeren en wil een nieuwe zuiger ivm warmloper.

moet ik gewoon de doorsnede meten van de cilinder en een zuiger hebben die aan die lengte doorsnede voldoet of moet ik ook ergens anders op letten ?

ik heb namelijk geen zin om 50 euro te betalen voor een polini zuiger 8) ik lijk wel gek !!
de malossie zuiger is zelfs 40 euros !

ik las bij polini en malossi zuiger dat ze 47.00 mm zijn betekent dit dat ze in mijn cilinder passen ?

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Aidix
In mijn ervaring niet, maar misschien ligt dat aan mijn geografische ligging...
Iemand die geld verdient over jouw rug moet je nooit vertrouwen.

ik geloof in die regel :#:D

ben zohard door de dealer genaaid heeft me 100 euro ontvreemd en vertelde me je scooter rijd nu super 8P 8P
scooter rijd klote en heb geen zin alles weer over te lullen.
maar echt ik heb het gehad met dealers !!!! :(

aan iedreeen deze boodschap:

wil je je scooter laten fixen NOOIT van je leven naar dealer gaan

dank u :)

Ik denk altijd maar zo... mannetjes die een vak hebben geleerd staan niet fulltime in een scooterzaak. Als ik in de scooterzaken in amsterdam, weesp, bussum, hilversum etc.. kijk hier wat voor kl00tviolen er in de werkplaats staan klopt dat wel.
Vaak kan je aan hun prive scooters al zien hoe de vork in de steel zit. Even een actie van een niet nader te noemen figuurtje dat samen met nog een paar 'Scootercare' is begonnen in Hilversum:
Evo70 loopt steeds slechter, gewoon lichtere rollen erin doet ie het weer ff. (zuigerveer versleten) FF later ding in elkaar gedraaid natuurlijk.

Back