Malossi Titanium Drijfstang 85mm op RHQ krukas persen?

Slome

Honda Dealer
Zie topic titel.

Mijn vraag is dus, Piaggio, een malossi Titanium drijfstang setje 85mm gaat dat passen op een Malossi RHQ krukas?

Feit is wel dat ik weet dat de titanium drijfstangen wat dunner zijn, maar ik weet niet of dat ook geld voor het big-end en de big-end lager

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Ps kom niet aanzetten over geld verspilling enzo, dat doet er nu ff niet toe. Ik wil alleen graag weten of het PAST :)

Mijn dank zal zeer groot zijn :P
 
Advertisement - register to remove this

voor zover ik weet kan je geen titanium drijfstang in een team 99 krukas persen, omdat de wangen een stuk smaller zijn dan bij een team2000 krukas(titanium)... je zult dat moeten opvullen met ringen oid, wat me niet zo goed plan lijkt.
 
1 kapotte runner
1 std neo's
1 zip die weg gaat

Dus ga jij me even vertellen met welke scooter jij het heb getest

Edit: Of is je std krukas van je zip nu opeens een yamashi 85mm geworden of is het nog een doppler of was het nou een athena krukas?
 
Niels said:
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de yamashi krukassen, iets in me zegt dat het ws. niks is... maar een foto zou daar bijv. al een stuk ophelderender bij zijn.

Wahid heeft er in het eerste raceseizoen mee gereden. Ging een tijdje goed, maar toen begaf het bigend het. Op zich komt dat ook regelmatig voor met 3x zo dure team assen dus...
 
de 85 mm titanium drijfstang is 311,85 hij is volledig titanium met zilverkooi lagers bigend lager is hetzelfde niet dunner oid maar alleen de drijfstang is dunner zodat de wangen rondom de bigend veel dikker kunnen zijn en dus meer carterdruk

de normale Team drijfstang is 92,40 en is gewoon over te persen op RHQ assen, power one, hebo, polini Enz


Bron:http://www.j-p-s.nl/
 
Oke, kleine test ervaringen :)

MHR Team drijfstang (de niet titanium) is geperst, deze was aanzienlijk goedkoper en speciaal voor de betreffende krukaswangen bedoeld :)

IK merk een aanzienlijk hoger koppel en meer trekkracht onderin. De 5mm is opgevangen dmv montage van een MHR cross zuiger.

Iig, het past dus :) en het geeft een iets ruimer koppel. Ik denk overigens dat je het in de praktijk alleen op testbanken zult voelen.

Toeren grafiek is overigens iets omlaag gegaan.
 
Back
Top