This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malossi tent

Kimkoz

Mafkeesch King
Ik heb op i-net een keer een tent zien staan van Malossi. Een soort van partytent, maar ik kan deze nergens meer vinden.

Weet iemand waar deze staat, en zo jah? waar?

(p.s ik heb al gesearched )
 
Zo'n tent ja Niels. Je kan hem bij elke malossi dealer bestellen. Ook met forumkorting bij Koopmans.
Ik vraag me alleen af hoeveel er in Nederland op voorraad liggen.
 
ik zal morgen angelo dutch eens bellen

maare, zo'n simpele witte tent met het malossi logo erop.. zijn die echt 1500/1800 euro? kan me haast niet voorstellen:?
 
Jah.. ik ben er wel nieuwsgierig naar.
1500/1800 voor een tentje :?
Heeft iemand er ook nog een foto van?
 
Originally posted by Loserhond
is dat geen ez-up dan? Die zijn zowieso al rond dat bedrag toch/

ja, zoiets...
ez-up zitten meestal rond de 1500 (zonder zijwanden zelfs!)
 
Die Ez-up tenten zijn echt ideaal. Maar, waarom je voor een malossi versie 2x zoveel moet betalen snap ik niet.

Iemand al zijn dealer gebeld voor een prijs?
 
staat niet in catalogus :/

Mol >> tentflappen zijn anders en meer luxe (met deur etc) + duurzame bedrukking + dat je voor 'Malossi' naam betaald
 
Hoi, hij staat wel in mijn Malossi catalogus: art nr is 33-4714 omschrijving: circuittent, 6 x 3 meter. Nu komt het: de boefjes van Anglo Dutch vragen er maar liefst 2771.- eurootjes voor! En dat is dan meteen ook de INKOOP prijs voor een dealer. WHOEHAAA.... ( zelfde tent zonder Malossi opdruk kost ongeveer 1250.- euro.)
 
Originally posted by Mol
Die Ez-up tenten zijn echt ideaal. Maar, waarom je voor een malossi versie 2x zoveel moet betalen snap ik niet.

Iemand al zijn dealer gebeld voor een prijs?
Als je een EZ-up tent koop neem dan vooral niet zo'n super lichte alu, want die zijn zo kapot.

www.tragter-racing.nl
 
Originally posted by mendophir
wat een belachelijke prijzen voor zo'n kuttentje :/ beter haal je een partytent bij de praxis ofzo? :|
die al in elkaar donderen als je er tegen aan pist....

Ben het totaal ermee eens dat ze erg duur zijn, maar is wel kwaliteit
 
gewoon stokken zoeken, schaar, papier oid en superlijm..
fix je je een eigen malossi-tent..
ook goed toch