Malossi Kleurcodes

Originally posted by Xander2000


Ow ja en wat moet ik met een telefoonnummer van Anglo-Dutch? Zoek ik een huis ofzo. Volgende keer als je de malossi site zoekt moet je even naar malossi.com gaan ipv malossi.nl...


Scooterracer, het gaat om geel, rood en oranje ja. Maar ik denk dat de fluor kleuren veel mooier zijn. Dus als je die zou kunnen regelen? Foto zou ook helemaal te gek zijn. Bedankt...

Jah en jij denkt dat ik hier een nr van een makelaar geven!? ben niet helemaal van de pot gepleurd hor!! :|
 
Originally posted by M/\RC!


Jah en jij denkt dat ik hier een nr van een makelaar geven!? ben niet helemaal van de pot gepleurd hor!! :|

Als je even had gelezen, dan kon je zien dat dit al was rechtgezet. Aan deze kansloze reply van jou heb ik dus geen ruk...
 
Originally posted by Xander2000


Als je even had gelezen, dan kon je zien dat dit al was rechtgezet. Aan deze kansloze reply van jou heb ik dus geen ruk...

Ik moet toegeven, jouw reply is ook wel erg nuttig :rolleyes:
 
jah en ook al hadden ze die dan waren ze nog nie zo dom om de kleur nummers te geven. Hetzelfde is met motoren, er zijn maar een paar bedrijven die bijna alle kleurnummers van motoren hebben. En ze maken der goed gebruik van door middel van de prijs belachelijk hoog te houden. En ze geven het echt niet weg hoor. Met auto's daarintegen is t makkelijk om aan numnmers te komen.
 
idd daaniejel :)

owkej ik heb de nummers opgezocht...

rood: leuchtrot RAL nr. 3024 nexa refnr. 2ds7
geel: leuchtgelb RAL nr. 1026 nexa refnr. 2ds6
oranje: leuchthellorange RAL nr. 2007 nexa refnr. aj49

dit zijn dus de fluorkleuren, de "goede" effen kleuren heb ik nog niet.

bij deze :)

mark
 
Hey Mark helemaal te gek dat je die kleurcodes voor me heb kunnen vinden. Had je er ook nog een plaatje van? In ieder geval onwijze bedankt...
 
malossirood.jpg


malossigeel.jpg


malossioranje.jpg


neem :)
 
Hey Mark,

Hartstikke tof dat je ook nog even een foto heb genomen van die kleurenstaaltjes. Hier kan ik zeker wat mee. IIG bedankt...Laterz...
 
Back
Top