malossi overrange poulies monteren

pandoriaantje

Pro bricoleur
hey,

'k heb tijdje geleden een malossi overrange set aangekocht bij scootercenter.com maar toen ik die wou gan monteren kwam ik tot de vaststelling dat in de poulie 2 groeven zitten, maar nergens geen O-ringen te vinden in m'n setje. Toen heb ik even gemailed naar scootercenter.com en ze hebben mij dan een polini o-ringen setje toegestuurd voor de speedrive poulie (wat volgens hen zelfde zou moeten zijn).

Deze is vandaag toegekomen maar ik krijg die bus waar de drukveer over moet maar niet over die o-ringen. Zou het kunnen zijn dat er toch verschil in zit van dikte ofzo of moet't gewoon wel lukken (gaa't ook zo moeilijk met de originele o-ringen?)?

Advertisement - register to remove this

lijkt mij dat het idd niet echt hetzelfde is als ene Malossi overrange..
beter ga je terug en vraag je alsnog van die dingejtes van malossi :)

OF je gaat ze beetje aanpassen, dus stukje afvijlen oid..

je kan die mallosi o ringen ook gewoon los bestellen ui de catalogus ik heb gisteren een setje opgehaald bij koopmans.
Jou nieuwe o ringen van polini zijn waarschijnlijk te dik bij mij paste de o ringen van me stnd torquedriver ook niet

wat ik dacht dus.. :(
ik had nochtans de productcode er bijgezet toen ik ze had gemailed maar blijkbaar hadden ze ze niet en hebben ze maar die polini set opgestuurd.

ochja heb't setje toch gratis gehad..

Bassie, hoeveel heb jij er dan voor betaald?

Betaald?
Ze hebben je een incompleet product verkocht. Gewoon de polini-veertjes terug sturen (aangetekend!) en er nog een mailtje (vriendelijk!) naar toe dat ze niet passen, en dat je graag op korte termijn de juiste ontvangt of een geld-terug regeling wilt.

Cipher, die bestelling dateerd al van ergens eind januari maar aangezien het nog te koud was om te gaan sleutelen had ik beslist om nog te wachten.

Nu m'n blok toch uit elkaar moet om m'n nieuwe krukas enzo te steken wou gelijk dan ook m'n carter gaan aanpassen voor die overrange maar kwam ik dus tot de vaststelling dat't niet compleet was (beetje laat dus).

Ben dus al blij dat ze toch die polini set hebben opgestuurd zonder vragen te stellen. Veel online shops zouden gewoon zeggen dat't te laat is.

'k loop wel ff langs bij de winkel om te vragen of ze't niet kunnen bestellen. Anders moet ik weeral wachten..

Back